پایان جهان شایعه یا واقعیت/فیلم و صوت
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام
در جنوب فرانسه روستایی است به نام بوگاراش، دارای جمعیتی کمتر از دویست نفر که در شایعات مربوط به بیست و یکم دسامبر گفته می شود یکی از مکان هایی است که می تواند از این اتفاق بزرگ مصون باشد.
[-] اندازه متن [+]

 

جام فرهنگی؛ شبکه یورو نیوز گزارش داد: در روزهای نزدیک به بیست و یکم دسامبر، شایعات و داستان های مربوط به وقوع حادثه ای مهم که می تواند پایان جهان باشد، قوت گرفته است.

 

برخی این شایعات را یک شوخی و وسیله تفریح دانسته اند و برخی نیز با تکیه بر تقویم مایاها یعنی قومی که چند هزار سال پیش در مناطقی از آمریکای مر کزی می زیسته اند، جدی می دانند.

  بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
چگونه این مسلمان نماهای وهای خود را "مروج قرآن" می دانند در حالی که سخنانشان با آیات روشن و صریح قرآن، مقابله می کنند و تهمت های ناروا به مسلمانان می زنند؟
[-] اندازه متن [+]

جام دینی: شبکه های وهابی همواره خود را "مبلغ اسلام و مروج قرآن" معرفی می کنند اما این ادعا با عملشان هیچ گونه همخوانی و سنخیتی نداشته و در عمل بارها با نص صریح قرآن مقابله کردند.

 

در جدیدترین مقابله این شبکه ها با قرآن، "شمرانی" مجری شبکه وصال مدعی شد که صهیونیست ها از علما و مبلغان شیعه به مراتب بهتر هستند!

بقیه در ادامخ مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
فیلم نشان می دهد که "اوباما" به دلایل سیاسی شکنجه ها را در این ماموریت ممنوع کرده است و نه بخاطر اینکه شکنجه غیر قانونی و غیر اخلاقی بوده است.
[-] اندازه متن [+]

جام بین الملل، شبکه العربیه (alarabiya) با پخش قسمت هایی از فیلم آمریکایی "Zero Dark Thirty" (سی دقیقه بامدادِ تاریک) که در مورد کشتن "اسامه بن لادن" می باشد به نقد و بررسی آن پرداخت.

 

به گزارش العربیه «فیلم "Zero Dark Thirty" به ساعت هایی از شب اشاره دارد که ما بین 30 دقیقه بامداد تا ابتدای صبح می باشد، اشاره دارد.»

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
یک روزنامه صهیونیستی از موافقت مقامات رژیم صهیونیستی با سفر قریب الوقوع شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر به مناطق تحت سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
     

جام سیاسی به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص این سفر که در پایان ماه جاری به کرانه باختری صورت خواهد گرفت، هماهنگی لازم را انجام داده است.


این روزنامه در شماره امروز (چهارشنبه) نوشت: امیر قطر از طریق اردن و از گذرگاهی که تحت نظر اسرائیل و اردن است، وارد کرانه باختری خواهد شد و به همین علت هماهنگی با اسرائیل در این خصوص لازم بود.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

موسسه « کمک به کودکان » آمریکا با انتشار ارقام مربوط به آزار و اذیت جنسی کودکان اعلام کرد ، هر سال سه میلیون و سیصد هزار گزارش آزار و اذیت جنسی در آمریکا دریافت می شود.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/11/ingdex.jpg

 پایگاه اینترنتی کمک به کودکان اعلام کرد : کودکان با شیوع مخفی آزار و اذیت جنسی و بی توجهی روبرو هستند. هر سال سه میلیون و سیصد هزار گزارش آزار و اذیت جنسی در آمریکا دریافت می شود که شامل حدود شش میلیون کودک است ( یک گزارش می تواند شامل چند کودک باشد. )
برای مشاهده کامل آمار و اطلاعات دقیق به ادامه مطلب بروید...
به "ادامه مطلب" مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری
بی بی سی: «اگر بحران توسط سیاستمداران بحرین حل نشود، دردسرهای آن به منطقه تسری پیدا می‌کند و باعث تندتر شدن آتش اختلاف میان شیعه و سنی و رقابت خطرناک میان ایران و عربستان خواهد شد.»
     

بی بی سی در گزارشی به قلم سردبیر خاورمیانه خود تلاش کرد با طایفه ای جلوه دادن اعتراضات مردم بحرین برای احقاق حقوق اولیه شهروندیشان  و همچنین تاکید بر مداخله قدرت های خارجی، بر علت اصلی این مطالبات سرپوش بگذارد.

گزارش کامل بی بی سی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:بی بی سی,خاورمیانه,بحرین,خلیج فارس,
ارسال توسط سید محمد علمداری

ویترز: در ایالات متحده، بسیاری برآنند که نباید نیروهای مخالف اسد را مسلح کرد. آمریکا تاکنون به شبه نظامیان مخالف اسد کمک های بسیاری کرده است.

     

جام سیاسی: خبرگزاری "رویترز" در تحلیلی، به موضوع تسلیحات تروریست ها یا به اصطلاح گروههای نظامی مخالف بشار اسد پرداخت که وب سایت "صدای آمریکا" آن را منعکس کرده است.

 

"رویترز در این تحلیل اولویت اصلی گروه های شبه نظامی مخالف اسد، ضدهوایی برای دفاع در برابر حملات هوایی نیروهای دولتی می داند، و می نویسد: اولویت اصلی ارتش آزاد سوریه و دیگر گروه های شبه نظامی مخالف بشار اسد، را تجهیز به ضدهوایی برای دفاع از خود در برابر حملات هوایی نیروهای اسد است، اما سلاح هایی که تاکنون از مرز "ترکیه" گذشته اند و به شکل قاچاق وارد سوریه شده اند و در دسترس شبه نظامیان مخالف رژیم سوریه قرار گرفته اند، به طور عمده شامل موشک های کوچک زمین به هوا، نارنجک و سلاح های کوچکی از این دست بوده است.

 

بقیه در ادامه مطلب ...

گزارش رویترز در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:سوریه,تروریست,آمریکا,اسرائیل,ایران,
ارسال توسط سید محمد علمداری

روز 27 آذر روز ملی وحدت حوزه و دانشگاه...

وحدت حوزه و دانشگاه از دیدگاه مقام معظم رهبری که در دیدار با بسیجیان و دانشگاهیان فرمودند که میتوانید بیانات ایشان را در " ادامه مطلب " به صورت نقشه راه دریافت کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:وحدت حوزه و دانشگاه,مقام معظم رهبری,
ارسال توسط سید محمد علمداری
[-] اندازه متن [+]

جام کشکول؛ یکی از موضوعاتی که از دیرباز ذهن آدمیان را درگیر خود کرده و علی رغم تلاش های نوع بشر در طول قرون و اعصار هنوز در هاله ی از ابهام است بحث از آینده جهان و به عبارتی عام این است که: آخر دنیا چه می شود ؟

و می گویند: اگر راست می گویید، این وعده کی خواهد بود؟» بگو! «علم [آن] فقط پیش خداست و من صرفا هشدار دهنده ای آشکارم.» و آن گاه که آن[لحظه موعود] را نزدیک بینید، چهره های کسانی که کافر شده اند در هم رود، و گفته شود؛ «این است، همان چیزی که آن را فرا می خواندید!»

به  "  ادامه مطلب  "  بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:قرآن,2012,21 دسامبر,پایان دنیا,روز قیامت,,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

تبلیغات مکرر و پر حجم ” کتاب های فجر” از صدا و سیما، علامت های سوال را در ذهنم دوچندان کرده بود. نام هیچ نهاد رسمی و شخصیت شناخته شده ای در میان نبود. انتخاب عناوین کتاب ها نیز ابهامات فراوانی داشت و اصلا به حال و هوای طرح نمی خورد. خلاصه نشانه های فراوانی وجود داشت که با هم جور نمی شدند و لازم بود کدگشایی بشوند. از چرایی نام و زمان بندی طرح گرفته تا برگزارکنندگان و محتوای کتاب ها. نمی شد نشست و دست روی دست گذاشت. احتمال می دادم که باز هم دست گلی به آب داده باشند و اسکناس های درشتی که در ازای تبلیغات و مشارکت به نهادهای مسوول رسیده، فهم و شم کاوشگرانه مدیران را نشانه رفته باشد.

این بار، از دین گرفته تا نمادهای ملی و حتی مردم همه خرج شده بودند تا این طرح پا بگیرد. احادیث امیرالمومنین (ع) که بر تارک تبلیغات نشسته بود، علقه و احساسات دینی مردم را درگیر می کرد تا به این طرح به ظاهر “ملی” بپیوندند، جزیره ابوموسی نیز که نماد ملی ما محسوب می شود، میزبان اختتامیه برنامه شده بود. مردم هم که تشنه بی برنامگی مسوولان فرهنگی هستند به این فراخوان کتابخوانی، لبیک گفته بودند. در طول کار شبانه روزی ام، پیوسته دعا می کردم که خدا کند اشتباه کرده باشم و مدیریت فرهنگی و رسانه ای کشور خبطی به این بزرگی نکرده باشد اما …

برای خواندن توضیحات و تصاویر منحرف در متابهای فجر و تبلیغ عرفان های کاذب و فراماسونری در آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شواهد و قراین نشان می‌دهند که هالیوود، صنعت فیلم‌سازی پرزرق و برق آمریکا، هنوز هم به عنوان یکی از اهداف اصلی نفوذ و دستکاری بسیاری از سازمان‌های دولتی آمریکا،‌ بالاخص سیا، مطرح است. اغلب مباحثی که در مورد تبلیغات سینمایی در جریان هستند به بحث در مورد گذشته‌ها می‌پردازند و در حالیکه تعدادی از کارشناسان امر توجهات را معطوف به روابط طولانی‌مدت و علنی هالیوود با پنتاگون نموده‌اند اما مطالب کمی در مورد تأثیرگذاری پنهانی بر هالیوود پس از واقعه ۱۱ سپتامبر به رشته تحریر درآورده شده‌اند. در گزارش حاضر سعی می‌گردد که بخشی از زوایای پنهان به اصطلاح “سیاست‌های عمیق و در سایه” هالیوود بررسی گردند، یعنی فعالیت‌هایی که بخاطر ماهیت پنهانی و سری بازیگران قدرت در سایه، هم‌اکنون توانایی فهم کامل و دقیق آنها وجود ندارد.

هالیوود تبدیل به یکی از ابزارهای قدرتمند حکومت آمریکا برای تحریف واقعیت‌ها و ارائه تصویری دروغین از آنها شده است

بقیه در "ادامه مطلب"



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:هالبوود,آمریکا,سازمان سیا,سیا,سینما,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یک انجمن خصوصی حقوق بشر در فلسطین اشغالی، با انتشار گزارشی به شدت از اسرائیل به دلیل موارد متعدد نقض حقوق بشر انتقاد کرد.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/11/13910203000349_PhotoA.jpg

به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، انجمن غیردولتی حقوق بشر اسرائیل امروز با انتشار گزارشی، به شدت از اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر انتقاد کرد.

برای خواندن کامل گزارش به ادامه مطلب بروید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:اسرائیل,حقوق بشر,نقض,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سوم صفر سال 120 هجری قمری یادآور داستان غم انگیز شهادت 'زید' فرزند امام سجاد(ع) به دست حكومت اموی است كه حتی پیكر پاك این فرزند امام را به آتش كشیده و خاكستر آن را بر باد دادند.

 

 

شهادت زید بن علی بن الحسین

 زید، پس از امام باقر- علیه السلام- بزرگترین فرزند امام سجاد- علیه السلام- به زهد و فضل، علم و ورع و سخاوت و شجاعت معروف بودند .

 شیخ مفید از ابوالجارود و زیاد بن منذر روایت كرده است كه گفت : وارد مدینه شدم و از هر كس در مورد زید پرسیدم، پاسخ داد او حلیف القرآن است (یعنى پیوسته مشغول قرائت قرآن مجید است) .

 او به منظور امر به معروف و نهى از منكر و احقاق حق و بازگرداندن خلافت به صاحبان اصلى آن، یعنى اهل بیت- علیم السلام- با شمشیر قیام كرد و همین خروج و قیام مسلحانه سبب شد عده اى گمان كنند كه او مردم را به خود دعوت مى كند؛ حال آنكه هدف او احیاى حكومت اسلامى به رهبرى ائمه هدى- علیهم السلام- بود .

 زید بن على در تاریخ چهارشنبه، اول صفر سال 120 هجرى قیام خود را آغاز كرد .

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

جبهه صهیونیسم بین‌الملل، بنا بر یک تقسیم کار منسجم و با توجه به اهداف خود، اقدامات قابل ملاحظه‌ای را انجام می‌دهد.

 چندی است که اصطلاح صهیونیسم بین الملل وارد ادبیات کلامی، نوشتاری و خبری تحلیلگران و کارشناسان روابط بین الملل شده است. در کاربرد این اصطلاح مشاهده می شود که اگرچه مستقل از رژیم صهیونیستی است اما به نوعی آن را نیز شامل شده و جالب تر آنکه از واژه «جبهه» برای اشاره به بازیگران موجود در آن استفاده می شود. اما به راستی جبهه صهیونیسم بین الملل به چه معناست؟ چه ابعادی دارد؟ بازیگران آن چه کسانی هستند؟ و چه اهدافی را دنبال می کند؟ این نوشتار در پی آن است که به چیستی جبهه صهیونیسم بین الملل پرداخته و ابعاد، اهداف و مصادیق آن را مشخص کند.

برای آشنایی با صهیونیسم(نظام نوین جهانی) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سایت «رادیو فردا»، در مقاله مفصلی به قلم «مجید محمدی»، جامعه شناس مقیم آمریکا، که در ضدیت با اسلام و آموزه های اسلامی سابقه ای طولانی دارد، این بار به اهانت به امام حسین(ع) و مردمی پرداخت که عشق اهل بیت(ع) را در سینه دارند.

برای دیدن توهین رادیو فردا به امام حسین(ع) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم الله الرحمن الرحیم)

پایگاه تحلیلی «ولترنت» در مقاله‌ای به قلم «تیری میسان» در خصوص «استراتژی اخیر اسراییل» نوشت: جشن ۲۵مین سالگرد حماس با جشن پیروزی در حمله اخیر اسراییل مصادف شد. این جنگ کوتاه استراتژی اسراییل را عمیقا تغییر داده و جناح‌های مختلف مقاومت فلسطین را با هم متحد کرده است.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/10/13900721113952_PhotoA.jpg

لیست اعترافات اسرائیل در ادامه مطلب...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
صدای آمریکا: هر ساله ۳۰ هزار شهروند آمریکا در خشونت های مسلحانه کشته می شوند. حدود ۷۰ هزار نفر نیز در این گونه خشونت ها زخمی می شوند.
برای مشاهده سند به ادامه مطلب مراجعه کنید...
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

ي شك تامين امنيت مردم از جمله دانش آموزان جزو وظايف اوليه دولتمردان هر كشوري است و باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا بايد پاسخگوي اهمال صورت گرفته در اين زمينه و خون هاي ريخته شده كودكان دانش آموز باشد.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
جبهه نجات ملی: تمایل صریحی برای تقلب در انتخابات از سوی جماعت اخوان‌المسلمین به منظور تصویب قانون اساسی این جماعت وجود دارد.
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

ناگفته هايي از شهيد تندگويان به روايت همسرش

خبرگزاري فارس: بعد از انتخاب رياست جمهوري بني صدر بود كه در سخنراني او شركت كرديم وقتي از سخنراني برگشتيم شهيد تندگويان گفت: من نمي‌دانم اين مرد اين همه حرف مي‌زند پس كي كار مي كند، من ديگر پاي صحبت‌هاي او نمي‌روم صحبتهايش هم مثل كارش است و هيچ اعتباري در صحبتهايش نيست.

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب...


 

 

 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مقدمه
درباره‏ آینده‏ى بشر . دیدگاه‏هاى مختلف وجود دارد. برخى مى‏گویند: «فساد و شر و بدبختى، لازمه‏ جدا نشدنى حیات بشرى است و به خاطر پیشرفت‏سریع و حیرت‏آور فن‏آورى و صنعت و انباشت‏سلاح‏هاى مخرب و ویران‏کننده و سلاح‏هاى کشتار جمعى، بشر، به مرحله‏اى رسیده که گور خود را با دست‏خود کنده و با نابودى کامل، بیش از یک گام فاصله ندارد . بنابراین، آینده‏ى بشر، بسیار تاریک و خطرناک است .» .

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/12/13910712000373_PhotoA.jpg

این نظام نوین اسلامی است...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

ر این مطلب شما را با معروفترین و خونین ترین کشتارها در مدارس و دانشگاه های آمریکایی آشنا می کنیم.
یکی از جنجالی ترین قوانین در آمریکا، بحث آزادی حمل سلاح است که تاکنون بارها در این کشور مورد بحث قرار گرفته است. این آزادی حمل سلاح تاکنون به فجایع زیادی منجر شده است. جدیدترین مورد از این کشتارها در مراکز آموزشی آمریکا مربوط به مدرسه ابتدایی سندی هوک است که با 27 کشته جایگاه سوم را در این لیست دارد.  در این مطلب شما را با معروفترین و خونین ترین کشتارها در مدارس و دانشگاه های آمریکایی آشنا می کنیم.

 

لیست کشتارها به همراه توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:آمریکا,نا امنی,کشتن 20 دانش آموز,
ارسال توسط سید محمد علمداری
سخنگوی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که امروز روز خوبی برای تغییر قانون حمل سلاح نیست ولی تظاهرکنندگان اعلام کردند که امروز، بهترین روز برای تغییر این قانون است.
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:آمریکا,نا امنی,کشتن 20 دانش آموز,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از این که در جریان تحقیقاتی طولانی مدت، به سوء استفاده از اعتماد دیگران متهم شد، از سمت خود کناره‌گیری کرد.
سند و فیلم در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:اسرائیل,ناتانیاهو,بی بی سی,
ارسال توسط سید محمد علمداری

استاد رائفی پور امروز 24 آذر مطلبی در وبلاگ شخصی خود نمایش دادند که به تحلیل نظریات پایان دنیا و نقشه کشی غرب و آمریکا و آزمایشات اتمی آنها پرداختند که مطلب بسیار روشن و زیبا بیان شده که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:علی اکبر رائفی پور,
ارسال توسط سید محمد علمداری

از این به بعد هر روز مناسبت های روز در این وب به بررسی کوتاهی گذاشته میشود که امروز روز رحلت آیت الله سید جمال الدین گلپایگانی است که شما میتوانید زندگینامه ایشان را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید...

زندگي‌نامه آيت الله سيد جمال الدين گلپايگاني

آيت الله سيد جمال الدين گلپايگاني



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

منازعه تمدن غرب با جهان اسلام سالیان متمادیست که ادامه یافته، و باید گفت اگر تاریخ این منازعه را پس از جنگ های صلیبی بررسی کنیم، همچون چراغ راهی، آینده موج بیداری اسلامی را روشن‌تر خواهد کرد. مقاله اخیر علی رهجو به این موضوع اختصاص یافته، تا نشانه هایی از یک پیروزی قریب الوقوع را در ذهن مخاطبان ترسیم کند، پیروزی‌ای که در سایه بصیرت و صبر محقق خواهد شد:

برای دیدن نشانه های پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

وغی که هر چند سال یکبار رواج می‌یابد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است اما کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره گیری های برخی افراد از جهل مردم می دانند.

برای اطلاع کامل از نظرات کارشناسان مذهبی و علمی و ... به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:نظام نوین اسلامی,
ارسال توسط سید محمد علمداری
شهرام همایون: «هر کسی با هر کسی هر رابطه ای را می خواهد داشته باشد به من هیچ ربطی ندارد، بنده "غلط بیجا" می کنم که بیایم درباره این مسائل در برنامه های خود صحبت کنم!.»
 فیلم و توضیحات در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

فتنه‌های بحران‌ساز آخرالزّمان

فتنه را در لغت، امتحان و آزمودن معنا کرده‌اند. این واژه معمولاً درباره آن دسته از امتحاناتی به کار برده می‌شود که با تلخی و سختی همراه است.
در «قرآن کریم»، این واژه برای همین معنا، بستن راه و بازگرداندن از مسیر حق، شرک و کفر،افتادن در معاصی و نفاق،اشتباه گرفتن و تشخیص ندادن حق از باطل، گمراهی، کشتار و اسارت، تفرقه و اختلاف میان مردم و ... به کار رفته است.

فتنه در قرآن ... به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سرزمین حجاز (عربستان کنونی) در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز،(2) درگیری های نظامی در سرزمین حجاز،(3) قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،(4) خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان(5) و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عج) از شهر مکه،(6) اشاره کرد.

سخن موعود در باب این مقاله در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

کیش‌ها و خدایان مصر

ک?ش‌ها و خدا?ان مصر

نویسنده: ورونیکا ایونس
ترجمه باجلان فرخی


 

سیمای جذاب مصر با معابد، اهرام و آرامگاه‌های خرسنگی و باستانی این سرزمین پیوند دارد. این اسناد یادمان نظام باورهائی است که چندین هزار سال بر دره‌ی نیل چیره و با وجود بسیاری این آثار هنوز هم دانش ما از این اعتقادات کامل نیست. در کیش‌های کنونی مصر از اعتقادات پیشین نشانی نیست یا چنین اثری بسیار ناچیز است. دانش ما در شناخت این باورها از بررسی باستانشناختی معابد، اهرام، یافته‌های آرامگاه‌ها و از آن شمار پاپیروس‌ها، سنگ نوشته‌ها و نیز تندیس خدایان گوناگون فراهم شده است.
مصریان باستان به دلایل بسیار به برپا کردن بناهای ماندگار و پایا توجه بسیار داشتند. چنین می‌نماید که موقعیت اقلیمی و طبیعی و تدفین مردگان در شنزارهای سوزان فرمانروایان را برای دوری جستن از نابودی کامل مردگان خویش به مومیائی کردن مردگان نامدار و برپا کردن مقابر ماندگار واداشته است. این ویژگی و مهارت مصریان باستان در معماری برای ما میراثی غنی را برای شناخت تمدن مصر باستان به جا نهاده و با این همه هنوز شناخت ما از این تمدن باستانی و اعتقادات کهن مردمان این دیار کامل نیست؛ و در دوره‌های بعد بخش دیگری از اطلاعات ما از گزارش مشاهدات سیاحان و مورخان یونانی فراهم شده است.
برداشت سه گانه این مورخان گاهی متناقض و با یکدیگر همخوانی ندارد. بر طبق این گزارش‌ها مصریان باستان مردمانی افسرده و مرگ اندیش بودند. به استناد همین گزارش‌ها در باورها و مراسم آئینی این مردمان دین گرای آثاری است که با رازهای فرجام جهان پیوند می‌یابد؛ و سرانجام آن که مصریان باستان برخی از حیوانات را نیایش می‌کردند. دو برداشت آخر این گزارش‌ها با یکدیگر ناهمخوان و چنین می‌نماید که با آن که اساطیر مصر از نقش حیوانات بسیاری سرشار است دست کم نزد فرهیختگان و مردان دین نیایش حیوانات کاری نامعقول می‌نماید.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

واردات آمریکا از ایران 6 برابر شد

واردات آمریکا از ایران 6 برابر شد وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد صادرات این کشور به ایران در ماه اکتبر2012( مهر91) بدون تغییر نسبت به ماه قبل به 12.9 میلیون دلار و واردات از ایران با رشد 6 برابری به 600 هزار دلار رسید

بقیه در " ادامه  مطلب " ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

مکتوب پیش رو می‌کوشد تا با بهره گیری از موازین علمی به سوالی که چند روز است به صورت جدی و تا حدی گسترده مطرح شده است پاسخ بگوید هر چند اصل پرسش بسیار قدیمی می‌باشد! سعی نویسنده با اقرار به کمی سرمایه‌ی علمی اینست که آموخته‌های خود از محضر بعضی از بزرگان دانش فقه و اصول و نیز یافته‌های خویش از آثار بزرگان فقها و علما را به میان آورد و فارغ از هر انگیزه یا اندیشه‌ی غیر علمی و با رعایت ادب و احترام پاسخ مسأله فوق را ارائه کند.

اما اصل سوال این است که آیا می‌توان وقت ظهور مبارک حضرت ولی عصر(عج) را تعیین نمود؟

مثلاً این‌طور بیان نمود که دیگر باید مردم را آماده‌ی ظهور نمود چون نزدیک است و یا این‌طور اظهار نظر  کرد که خدا شاهد است که دیگر ظهور نزدیک است و یا این‌گونه نوید داد که نسل ما به عنوان مثال عصر ظهور را درک خواهند نمود.

خواننده گرامی می‌داند که برای یافتن پاسخ به سوال فوق در وهله‌ی اول هیچ راهی جز رجوع به منابع دست اول اسلام وجود ندارد. یعنی عقل، قرآن مجید و احادیث رسول گرامی اسلام و اهل بیت مطهر ایشان (علیهم السلام). در مرحله بعد باید این منابع مورد جستجو قرار گیرند که آیا در این زمینه پاسخی دارند یا خیر؟

برای دیدن پاسخ این سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

آمریکا قبل از ورود کریستف کلمب...

هنر پیشا کلمبی (پیشاکلمبویی) به هنر اقوام بومی ساکن قاره امریکا تا قبل از کشف کریستوف کلمب گفته می شود. در این مقاله می توانید با دو تمدن این دوره که در متون فارسی کمتر به آنها پرداخته شده آشنا شوید.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بیانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی اساتيد دانشگاه‌هاى جهان اسلام و بيدارى اسلامى‌

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌
 اولاً خوشامد عرض ميكنم به شما مهمانان عزيز، از كشورهاى مختلف، و همچنين به اساتيد عزيز و محترم دانشگاه‌هاى خودمان.
 تقريباً از يك سال و نيم پيش تا امروز ديدارها و اجلاسها و نشستهاى متعددى درباره‌ى بيدارى اسلامى در تهران تشكيل شده، ليكن به نظرم ميرسد كه اجلاس و نشست اساتيد از يك اهميت ويژه‌اى برخوردار است؛ زيرا ايجاد يك فكر، يك گفتمان، يك جريان فكرى در جامعه، به دست خواص جوامع است؛ به دست انديشمندان جامعه است؛ آنها هستند كه ميتوانند فكر ملتها را به يك سمتى هدايت كنند كه مايه‌ى نجات ملتها شود؛ همچنان كه خداى نخواسته ميتوانند به سمتى ببرند كه مايه‌ى بدبختى و اسارت و تيره‌روزى ملتها شود. اين دومى متأسفانه در طول هفتاد هشتاد سال اخير در برخى از كشورها، از جمله در كشور خود ما اتفاق افتاد.

متن کامل بیانات + دانلود فایل صوتی بیانات در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
دستگاه های امنیتی ایالات متحده از جمله سی آی ای گزارشی تهیه کرده اند که در آن آینده جهان و خصوصا خاورمیانه در سال 2030 پیش بینی شده است.
برای مشاهده سند به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
راشاتودی: ایالات متحده با بدهی های نجومی روبروست و کاهش هزینه ها و قطع قراردادهای سرسام آور نظامی برای این کشور می تواند بسیار خطرناک باشد و هیمنه نظامی این کشور را ویران کند.
برای مشاهده فیلم و ادامه متن و تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

رکز تحقیقات انگلیسی در گزارشی، با ارائه پیش بینی های خود از اوضاع سوریه در 2013، مدعی شد که افراد مسلح مخالف دولت در این سال پیشرفت محسوسی در غلبه بر نظام سوریه خواهند داشت.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
سه شنبه گذشته بی بی سی خبری را در خصوص نامزد شدن فیلم جعفر پناهی برای کسب اسکار منتشر کرد که تعجب منتقدان سینما را برانگیخت.
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
شبکه من وتو که همواره در برنامه های خود دم از حقوق خانواده و کودکان می زند در یکی از برنامه های خود این حقوق را به طور کامل نقض کرد
بقیه درادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
روزآنلاین: مشایی به یکی از اصولگرایان گفته: «قصد حضور در انتخابات را نداشتم تا اینكه احمدی نژاد من را متقاعد كرد و گفت اگر لازم باشد شهر به شهر برای رأی آوری تو خواهم رفت.»
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
بی بی سی: یک مقام سپاه پاسداران ایران از "رمز گشایی کامل اطلاعات" هواپیمای بدون سرنشین (RQ۱۷۰) آمریکایی که یک سال پیش سرنگون شده بود، خبر داده است.
به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
استقبال مردم از ضریح امام حسین(ع)، عزاداری های محرم و به طور کلی عشق و علاقه مردم به دین و آموزه های دینی، برنامه ها و تحلیل های شبکه های ماهواره ای را به هم ریخته است.
به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

رسانه‌ها تصویری از شاهزاده «بسمه» دختر سعود بن عبدالعزیز که به مخالفت‌هایش با خاندان سعودی و توصیه‌هایش به انجام اصلاحات و مفاسد امور در عربستان سعودی معروف است، منتشر کرده‌اند که تعجب بسیاری را برانگیخته است.

در این تصویر «ماکس آزریا» طراح مد فرانسوی یهودی الاصل که گفته می شود مدتی سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس بوده است با حسی خاص در حال بوسیدن شاهزاده بسمه است.
برای اطلاع دقیق از این جریان به ادامه مطلب مراجعه کنید...



تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

این دومین ابراز نظر «آشکار» رهبر انقلاب است درباره نوشته‌های وبلاگی. شرمنده‌ایم که هر دوی این ابراز نظرها، هشدار است! هشدار نسبت به رعایت نکردن حدود اسلامی. هشدار نسبت به اینکه نوشته‌های وبلاگی ما، خداوند متعال را خشمگین می‌کند! این حرف خیلی سنگین است برای من و تویی که قرار بود بنویسیم برای خشنودی خدا. برای حمایت از «حزب الله». برای گروه خدا.

برای مرور هشدار های رهبری به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم رب الشهدا

سلام

امروز با یکی از رفقا که جانباز شیمیاییه بعد از چند هفته که ندیده بودمش داشتم تو گلزار بهشت زهرا(س) می چرخیدم که گفت بیا بریم سر قبر ...بعد گفت چندهفته پیش با هم اومدیم بهشت زهرا رو یادته؟ وقتی آدرس داد یادم افتاد.

گفت:شب که رفتم خونه بعد از نماز صبح زیارت عاشورا و ... که خوندم خوابم رفت تو خواب دیدم یه جایی مثل یه حسینیه نشستم و انگار مراسم سینه زنی تموم شده باشه یدفعه تموم سینه زنها برگشتند طرفم و صف آخرشون اولین صف سمت من شد(چون من آخر حسینیه نشسته بودم) که یکی از اون سینه زنها گفت فلانی چرا می آیی بهشت به من سر نمی زنی گفتم من شما رو نمیشناسم گفت من فلانی هستم و آدرس داد و شناختمش گفت دیروز که اومدی بهشت زهرا با رفیقت.........(اسم من رو برده بود) کنار قبر من رد شدی و نیومدی سربزنی من اونجا بودم گفتم اونجا کنار قطعه چهل که کنده شده است نمیشه رد شد گفت از فلان جا راه داره که تو هم بتونی رد بشی!!!

بعد گفتم اینجا کجاست گفت حسینیه حاج همت دوکوهه دیگه تو که این همه اومدی اینجا چرا یادت رفته این ستونها و ... نگاه که کردم دیدم همه رفقای شهیدم اونجا هستند.

از خواب بیدار شدم دیدم همه چی رو درست آدرس داده...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن1: ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء

پ ن2: فلانی هاش زیاد شد خودتون پیدا کنید هرفلان به کی ربط داره...

پ ن3:خیال رفقا راحت معلوم شد بهشت هم سینه زنی داره...

به نقل از وبلاگ"دلنوشته های یک جامانده"




تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

چرا رسانه‌ها از انتشار این خبر می‌ترسند؟

 

 هر چقدر تبلیغات علیه حجاب و زنان محجبه در رسانه‌های مختلف در جهان گسترده‌تر می‌شود، موفقیت‌ها و کسب درجات گوناگون از سوی دختران و زنان مسلمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز بیشتر می‌شود تا افکار عمومی جهان بداند واقعیت، چیزی غیر از خروجی رسانه‌های غربی است؛ مساله‌ای که اکنون از سوی یک محقق محجبه ایرانی به اثبات رسیده است. 

به گزارش رجانیوز، تیم تحقیقاتی دانشگاه ملبورن با همکاری «بهناز حیدرچی»، دانشمند ایرانی این دانشگاه موفق شدند با واکسینه کردن گاو‌ها با پروتئین HIV، شیری با خاصیت ضد ایدز تولید کنند. 
 
بدین ترتیب، شیر گاو که منبع مهمی از مواد مغذی از جمله کلسیم و ویتامین D است، با همکاری محققان استرالیایی و دانشمند ایرانی از خاصیت ضد ایدز نیز برخوردار شده است. محققان امیدوارند «کرم پیشگیری از ایدز» در بسیاری از کشورهای فقیر آفریقایی که دسترسی به ابزار پیشگیری ندارند، مورد استفاده قرار گیرد. 
 برای اطلاعات کامل و تصویری دیگر در کنار دیگر دانشمندان به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ؛ "گری سیمور" عضو هیئت آمریکایی مذاکره کننده با ایران در گروه 1+5 و مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور خلع سلاح و عدم اشاعه، در مقاله‌ای که با رویه عمومی وی فاصله قابل توجهی دارد، ضمن تاکید بر اینکه یک فرصت تاریخی در مذاکرات با ایران شکل گرفته، احتمال داد بتوان با ایران به توافقی رسید که هم شامل پذیرش غنی‌سازی در ایران باشد و هم بخشی از تحریم‌ها طی آن لغو شود.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

کارشناس شبکه «کلمه فارسی» که بارها به تمجید از معاویه و یزید و توجیه فجایع تاریخی آن ها پرداخته است، در پاسخ به سؤال بیننده ای دچار تناقض گویی شد.

بیننده ای از کارشناس شبکه پرسید: «چرا با وجود آن که پیامبر(ص) معاویه را لعنت کرده است؛ شما از او تمجید می کنید؟»

 

برای دانلود فیلم و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1