برای دوستان مشهدی
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

برای دوستان مشهدی!!

15




تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
عضو سابق انجمن: «آقای حلبی تمایلات سیاسی داشتند و پیش از انقلاب هم طرفدار مصدق بودند... ایشان خودشان شخصیت سیاسی بودند اما در انجمن به تعهدشان ملتزم ماندند که هیچگونه عمل سیاسی نکنند.»
بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

به همت ستاد بازسازي عتبات عاليات و عوامل كارگاه ساخت ضريح جديد و توليت آستان مقدس امام حسين عليه السلام با راه اندازي كارگاه جابجايي ضريح مطهر(ع) علميات تعويض ضريح جديد با حلول ماه ربيع الاول به مدت 45 روز آغاز شد.

گزارش تصویری کامل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یک شبکه تلویزیونی وابسته به آل‌سعود تروریست‌های سوریه را "نوادگان بنی‌ امیه" خواند و از آنها خواست که حرمین سیده زینب و سیده رقیه را تخریب کنند. افراد مسلح همچنین گردان‌های 'شمر' و 'یزد بن معاویه' را تشکیل دادند.

 

به گزارش جهان به نقل از آنا، شبکه تلویزیونی "صفا" وابسته به جریان وهابیت، خواستار تخریب حرمین شریفین حضرت زینب(س) و حضرت رقیه، بنت الحسین(ع) شد.

بقیه + تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: هفتاد درصد زائرین مسجد مقدس جمکران دارای سن کمتر از ۳۵ سال و جوان هستند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام مرتضی وافی در گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور در مهدیه مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه این مکان مقدس سالانه میزبان 15 میلیون نفر زائر و نمازگزار از داخل و خارج از کشور می باشد، اظهار داشت:مسجد مقدس جمکران بالاترین ظرفیت برای انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دینی و مذهبی را دارد.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سازمان «دفاع از آزادی آمریکایی» اقدام به نشر اعلامیه های جدیدی کرد که درآن تصاویری در مورد نابودی مرکز دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک در اثر حوادث ۱۱ سپتامبر بود.

 تابلو اهانت اسلام

در قسمتی از اعلامیه می توان آیه قرآنی « در دل کافران هراس خواهیم افکند» را دید که تا قبل از این در ماه سپتامبر در اعلان های اهانت به اسلام منتشر شده و باعث ایجاد خشونت های وسیعی در میان گروه مسلمانان شده بود.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
شبکه من و تو  همزمان با سالگرد "کشف حجاب رضاخان در ایران" با پخش مستندی به نام" حجاب به زبان ساده" تلاش کرد با طرح شبهاتی بی اساس پیرامون "حجاب" زنان ایرانی را با عقب گردی بیش از 50 سال به کشف "حجاب" سوق دهد.
[-    

در سال‌های اخیر موج تخریب و هجمه‌ همه جانبه‌ مخالفان "حجاب" در رویکردی جدید با شیوه‌ "شبهه‌پراکنی" و "تفرقه افکنی" وارد میدان شده است. زیرا حیا و «حجاب» از بزرگ‌ترین موانع غلبه‌دشمن بر کشور اسلامی‌مان است. «میشل هولباگ» نویسنده‌ فرانسوی می‌گوید: «جنگ علیه اسلام‌گرایی با کشتن مسلمانان فایده‌ای ندارد، فقط با فاسد کردن آن‌ها می‌توان به این پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب، بر سر مسلمانان دامن‌های کوتاه فرو بریزید


در پروتکل‌های دانشوران صهیون نیز آمده است: «ما باید کاری کنیم که اخلاق در همه جا ویران شود تا راه سیطره‌ ما را بگشاید. برای نابود کردن «گوییم» (منظور همه‌ غیر‌یهودی‌ها) عشق به عیاشی و تجمل پرستی را در بین آن‌ها رواج می‌دهیم... ادبیاتی مستهجن رواج می‌دهیم تا بتوانیم در برابر برنامه‌های خودمان نوعی آرامش در مردم ایجاد کنیم.» دائره المعارف بریتانیا، ج2، ص82



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

جمعی از شهروندان عربستانی از وزارت تجارت و صنایع این کشور خواستند تا از فروش کفش‌های ورزشی که عبارت لااله‌الاالله بر روی آنها حک شده، ممانعت کند.

کفش توهین

توضیحات کامل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

محور اصلی بحث‌های کتاب «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» در پی نشان دادن ماهیت تشکیلات فراماسونری و دلبستگی این تشکیلات به استعمار غرب، به ویژه انگلستان و سلطه آمریکا در روند این حرکت ماسونی است.

تاریخ فراماسونری ایران

درباره تشکیلات فراماسونری و نقش استعمار غرب به ویژه انگلستان و آمریکا در ایران تا به حال کتاب‌های زیادی توسط محققان و پژوهشگران کشورمان منتشر شده که کتاب«تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» با تحقیق و نگارش یحیی آریا بخشایش یکی از شاخص‌ترین آن‌هاست. این اثر تحقیقی و پژوهشی در پنج مجلد بر پایه اسناد منتشر نشده«لژ بیداری در ایران» گردآوری و توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری در تهران چاپ و منتشر شده است.

این مجلدها که به کوشش دفتر ادبیات انقلاب اسلامی تهیه شده، در هفدهمین دوره جایزه‌ کتاب فصل به عنوان«شایسته تقدیر» شناخته شده است. جلد نخست «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» به کلیات می‌پردازد. مجلد دوم )آشنایی با اعضاء( گزارش اسناد پرونده‌های ۱ تا ۴۰ لژ بیداری ایران است و جلد سوم نیز از پرورنده شماره ۴۱ تا ۸۰ را در بردارد. مجلد چهارم از پرونده های شماره ۸۱ تا ۱۲۱ لژ بیداری ایران را بررسی می‌کند. جلد پنجم نیز گزارش اسناد موجود در پرونده‌های شماره ۱۲۲ تا ۱۳۰ و روابط و مکاتبات لژ بیداری ایران را واکاوی می‌کند.

 

محقق در مقدمه کتاب جلد پنجم، اشاره ای به ۱۱ پرونده مهم و در خور واکاوی باقی مانده از اعضای غیررسمی در بیداری ایران دارد که شرح زندگانی آنان نسبت به ۱۲۱ عضو رسمی که در مجلدات دوم و سوم و چهارم آمده، مختصر و گذرا تدوین شده و به گونه‌ای است که می‌توان در سایه ذکر فعالیت‌های مؤثرشان، تصویری کلی و قابل تمیز و تشخیص از زندگانی آنان به دست آورد.

 

سپس مولف کتاب فهرستی جامع از نام اعضای لژ بیداری ایران ارایه داده و در بخش عنوان معرفی شدگان، به معرفی نامه‌هایی که برخی از اعضای رسمی و شناخته شده لژ، نوشته و با ارایه آن عده‌ای را برای عضویت در لژ پیشنهاد کرده‌اند، پرداخته است.

در این بخش با نام‌هایی چون سید ضیاءالدین طباطبایی و عبدالله مستوفی برخورد می‌کنیم. در تیتر روابط خانوادگی، نسب‌شناسی و ترسیم روابط درون گروهی اعضای لژ بیداری ایران، میزان و عمق نفوذی که آنان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی داشته‌اند، تأثیراتی که در وقایع مختلف و متعدد زمان خود، به ویژه در انقلاب مشروطه داشته‌اند و طبقه‌بندی آن‌ها در دسته‌ها و شاخصه‌های گوناگون، به طور کامل گردآوری شده است. همچنین اسناد متفرقه فراماسونرها، نوشته لژها و مکاتبات متفرقه شرق اعضا (گرانداوریان) به ترتیبِ تاریخِ ارسال، گزارش شده‌اند.

برای خواندن گزارش کامل به ادامه مطلب بروید...

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مبانی آنچه در این نوشتار دین نوین جهانی نامیده می شود را باید در سالهای اولیه قرن بیستم جستجو کرد. زمانی که انجمن تئوسوفی و جریان عصر جدید (New Age Movement) برای بازسازی ساختار معنوی و دینی جوامع مختلف بر اساس آموزه های پیشامسیحی کابالیستی و تئوسوفیستی نظریات متنوعی ارائه نمودند. با این حال این جریان تا دهه اول قرن بیست و یکم به یک فرهنگ و ایده عمومی تبدیل نشد و در کتابها و محافل خاص باقی ماند. اوج این عمومیت و فراگیری را در عرصه رسانه ای باید فیلم آواتار به شمار آورد که کاملاً برگرفته از این آموزه های پیشامسیحی است و اقبال فراگیر جهانی از آن میتواند محکی برای آغاز زمان ارائه عمومی مبانی این دین نوین جهانی دانست.

برای خواندن این مطلب مهم به ادامه مطلب بروید...
بقیه در ادامه مطلب...
به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم الله الرحمن الرحیم)

یکی از درس­های مهم عاشورا که ویژگی یاران حضرت امام حسین(ع) و یاران حضرت مهدی(عج) است و بایستی سرلوحه منتظران قرار گیرد، بصیرت است. بصیرت یکی از خصلت­های ستودنی حضرت عباس(ع) است که در زیارت ایشان و در وصفی که حضرت سجاد(ع) از ایشان دارد، به آن تأکید شده است؛ “کان عمنا نافذ البصیره؛ عموی ما، اهل بصیرت بود”. بصیرت به معنای ورود دقیق و آگاهانه است. بصیرت جلوه­هایی دارد که به برخی از آنها اشارتی می­شود.

 

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/12/13910712000373_PhotoA.jpg

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سال ۲۰۱۲ میلادی را می‌‌توان سال اوج تحرکات ضد ایرانی‌ صورت گرفته توسط دولت محافظه کار کانادا و لابی‌های صهیونیستی این کشور دانست.

سال ۲۰۱۲ میلادی، سالی‌ پرتنش و منحصر به فرد در روابط پر فراز و نشیب‌ دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کانادا بود. سالی‌ که در آن روابط سرد و شکننده دیپلماتیک دو کشور که از سال ۲۰۰۳ در سطح کاردار بود، قطع شد. در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۲، اتاوا در اقدامی ‌یک جانبه با تعطیلی‌ سفارت کانادا در تهران و اخراج دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در اتاوا، روابط دیپلماتیک دو کشور را قطع کرد. اگرچه دولت “استفان هارپر” از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۰۶ میلادی همواره به اتخاذ سیاست‌های صهیونیستی و ضد ایرانی‌ شهرت داشته است، اما بی‌ تردید سال ۲۰۱۲ میلادی را می‌‌توان سال اوج تحرکات ضد ایرانی‌ صورت گرفته توسط دولت محافظه کار کانادا دانست. در آستانه سال نو میلادی، در این گزارش تحلیلی، نگاهی‌ به مواضع و اقدامات ضد ایرانی‌ دولت کانادا و لابی های صهیونیستی این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران، در سال ۲۰۱۲ میلادی، می‌‌اندازیم:

گزارش کامل اقدامات در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
ابوالفضل قدیانی، از فتنه گران و اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی، با زیر سوال بردن 9 دی، روز حمایت مردم ایران از امام حسین(علیه السلام)، این روز را روز نکبت نامید!!!
[-] اندازه متن [+]

جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی محبوس در اوین، در نامه‌ای که روز شنبه، ۹ دی‌ماه، منتشر شد با اظهار این نظر که روز نهم دی بیانگر حقارت استبداد در ایران است پیشنهاد کرد که این روز به عنوان روز نکبت استبداد دینی نام‌گذاری شود.»

 

قدیانی روزی را روز نکبت می خواند که مردم ایران در این روز با خلق حماسه ای عظیم، در برابر فتنه گرانی ایستادند که روز عاشورای 88 به خیابان ها آمده و با پرتاب سنگ به سوی عزاداران حسینی، به کف زدن و رقصیدن در خیابان ها پرداخته و ضمن حرمت شکنی حتی مبادرت به برهنه کردن یکی از فرزندان این ملت نمودند. این فجایع عظیم، صبر مردم نجیب ایران در برابر فتنه گران را لبریز کرد و موجب شد تا مردم با حضوری حماسی در 9 دی، خواهان اعدام فتنه گران شوند؛ کسانی که به قصد براندازی جمهوری اسلامی، این فجایع را به بار آورده بودند.

  بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

درباره‌ی رابطه‌ی پیوند نزول مسیح(ع) با ظهور امام زمان(عج) بحث‌های گوناگونی مطرح شده که می‌توان به بررسی آن‌ها پرداخت. این بحث‌ها برای تثبیت و تحکیم رابطه‌ی نزول و ظهور ذاتی که ذات اقدس ربوبی چه حکمتی را در نظر گرفته می‌تواند مفید واقع شود. به عنوان مثال؛ می‌توان به روابط و شباهت‌های آفرینشی، تربیتی، رفتاری، فردی و اجتماعی در میدان ارشاد و هدایت مردم اشاره کرد، یا به این که هر دو زنده هستند و عمری طولانی را سپری می‌کنند و نیز این که زندگی آنان غیرعادی است و درعین حال خداوند می‌خواهد قدرت خویش را به رُخ مردم بکشد و آنان را به فکر وادار نماید تا ایمان قوی و مستحکم به دست آورند.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/12/13910712000373_PhotoA.jpg

صاحب بشارت‌الاسلام نیز می‌گوید:«علت این که از میان پیامبران(ع) خداوند عیسی(ع) را برای بقا تا زمان قیام امام زمان(عج) برگزید و پس از ظهور بقیه‌الله(عج) او را به زمین فرو می‌فرستد و دستور می‌دهد که پُشت سر مهدی(عج) نماز بخواند و به او بر نصارای روم و چین احتجاج نماید، غلبه و سیطره‌ی مسیحیت بر دیگر ملت‌ها می‌باشد.»۳۲

نظام نوین اسلامی...

آینده جهان دست کیست؟؟

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه های وهابی که تا روزهای گذشته منکر امام زمان (عج) بودند این روزها از حرف خود برگشتند و ایده ای تازه مطرح می کنند.

برای دانلود فیلم و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از اجرای طرح تفکیک هویتی دروزی ها از سایر اعراب فلسطین اشغالی، در مدارس دروزی ها خبر داده است.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

به گفته کارشناسان خاورمیانه بعید نیست نسیم خیزش عربی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس هم برسد و سرنوشتی مشابه قذافی و مبارک برای امیران این کشورها رقم بزند.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود به موضوع گناه و چیستی آن پرداخت.

برای دانلود فیلم و توضیحات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

وهابی های وارداتی سوری که نام “ارتش آزادی” را بر خود گذاشته اند وقتی دیدند که عموم مردم سوریه برای تامین منافع حامیان آنان، حاضر به همکاری با آنان نیستند، آشوبگری های خود را به سمت جنگ قومی ـ مذهبی سوق دادند.

 http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/12/244340_614.jpg

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

شب سوم آماده شد...

استاد رائفی پور از جمعه(21 دسامبر!) به مدت 3 شب در مشهد سخنرانی داشتند...

شما میتوانید در ادامه مطلب سخنرانی شب اول و دوم و سوم این مراسم را که در مجتمع بنی فاطمه مشهد برگزار شده را به صورت کاملا صوتی به همراه دو کلیپ تصویری از این مراسم دریافت کنید...

موضوع شب اول : آخر الزمان(21 دسامبر)

موضوع شب دوم : شور حسینی(اشک و سینه زنی)

موضوع شب سوم : شعور حسینی(پرسش و پاسخ)آماده شد

به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری
چگونه این مسلمان نماهای وهای خود را "مروج قرآن" می دانند در حالی که سخنانشان با آیات روشن و صریح قرآن، مقابله می کنند و تهمت های ناروا به مسلمانان می زنند؟
[-] اندازه متن [+]

جام دینی: شبکه های وهابی همواره خود را "مبلغ اسلام و مروج قرآن" معرفی می کنند اما این ادعا با عملشان هیچ گونه همخوانی و سنخیتی نداشته و در عمل بارها با نص صریح قرآن مقابله کردند.

 

در جدیدترین مقابله این شبکه ها با قرآن، "شمرانی" مجری شبکه وصال مدعی شد که صهیونیست ها از علما و مبلغان شیعه به مراتب بهتر هستند!

بقیه در ادامخ مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
یک روزنامه صهیونیستی از موافقت مقامات رژیم صهیونیستی با سفر قریب الوقوع شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر به مناطق تحت سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
     

جام سیاسی به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص این سفر که در پایان ماه جاری به کرانه باختری صورت خواهد گرفت، هماهنگی لازم را انجام داده است.


این روزنامه در شماره امروز (چهارشنبه) نوشت: امیر قطر از طریق اردن و از گذرگاهی که تحت نظر اسرائیل و اردن است، وارد کرانه باختری خواهد شد و به همین علت هماهنگی با اسرائیل در این خصوص لازم بود.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
بی بی سی: «اگر بحران توسط سیاستمداران بحرین حل نشود، دردسرهای آن به منطقه تسری پیدا می‌کند و باعث تندتر شدن آتش اختلاف میان شیعه و سنی و رقابت خطرناک میان ایران و عربستان خواهد شد.»
     

بی بی سی در گزارشی به قلم سردبیر خاورمیانه خود تلاش کرد با طایفه ای جلوه دادن اعتراضات مردم بحرین برای احقاق حقوق اولیه شهروندیشان  و همچنین تاکید بر مداخله قدرت های خارجی، بر علت اصلی این مطالبات سرپوش بگذارد.

گزارش کامل بی بی سی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:بی بی سی,خاورمیانه,بحرین,خلیج فارس,
ارسال توسط سید محمد علمداری
[-] اندازه متن [+]

جام کشکول؛ یکی از موضوعاتی که از دیرباز ذهن آدمیان را درگیر خود کرده و علی رغم تلاش های نوع بشر در طول قرون و اعصار هنوز در هاله ی از ابهام است بحث از آینده جهان و به عبارتی عام این است که: آخر دنیا چه می شود ؟

و می گویند: اگر راست می گویید، این وعده کی خواهد بود؟» بگو! «علم [آن] فقط پیش خداست و من صرفا هشدار دهنده ای آشکارم.» و آن گاه که آن[لحظه موعود] را نزدیک بینید، چهره های کسانی که کافر شده اند در هم رود، و گفته شود؛ «این است، همان چیزی که آن را فرا می خواندید!»

به  "  ادامه مطلب  "  بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:قرآن,2012,21 دسامبر,پایان دنیا,روز قیامت,,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

تبلیغات مکرر و پر حجم ” کتاب های فجر” از صدا و سیما، علامت های سوال را در ذهنم دوچندان کرده بود. نام هیچ نهاد رسمی و شخصیت شناخته شده ای در میان نبود. انتخاب عناوین کتاب ها نیز ابهامات فراوانی داشت و اصلا به حال و هوای طرح نمی خورد. خلاصه نشانه های فراوانی وجود داشت که با هم جور نمی شدند و لازم بود کدگشایی بشوند. از چرایی نام و زمان بندی طرح گرفته تا برگزارکنندگان و محتوای کتاب ها. نمی شد نشست و دست روی دست گذاشت. احتمال می دادم که باز هم دست گلی به آب داده باشند و اسکناس های درشتی که در ازای تبلیغات و مشارکت به نهادهای مسوول رسیده، فهم و شم کاوشگرانه مدیران را نشانه رفته باشد.

این بار، از دین گرفته تا نمادهای ملی و حتی مردم همه خرج شده بودند تا این طرح پا بگیرد. احادیث امیرالمومنین (ع) که بر تارک تبلیغات نشسته بود، علقه و احساسات دینی مردم را درگیر می کرد تا به این طرح به ظاهر “ملی” بپیوندند، جزیره ابوموسی نیز که نماد ملی ما محسوب می شود، میزبان اختتامیه برنامه شده بود. مردم هم که تشنه بی برنامگی مسوولان فرهنگی هستند به این فراخوان کتابخوانی، لبیک گفته بودند. در طول کار شبانه روزی ام، پیوسته دعا می کردم که خدا کند اشتباه کرده باشم و مدیریت فرهنگی و رسانه ای کشور خبطی به این بزرگی نکرده باشد اما …

برای خواندن توضیحات و تصاویر منحرف در متابهای فجر و تبلیغ عرفان های کاذب و فراماسونری در آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سوم صفر سال 120 هجری قمری یادآور داستان غم انگیز شهادت 'زید' فرزند امام سجاد(ع) به دست حكومت اموی است كه حتی پیكر پاك این فرزند امام را به آتش كشیده و خاكستر آن را بر باد دادند.

 

 

شهادت زید بن علی بن الحسین

 زید، پس از امام باقر- علیه السلام- بزرگترین فرزند امام سجاد- علیه السلام- به زهد و فضل، علم و ورع و سخاوت و شجاعت معروف بودند .

 شیخ مفید از ابوالجارود و زیاد بن منذر روایت كرده است كه گفت : وارد مدینه شدم و از هر كس در مورد زید پرسیدم، پاسخ داد او حلیف القرآن است (یعنى پیوسته مشغول قرائت قرآن مجید است) .

 او به منظور امر به معروف و نهى از منكر و احقاق حق و بازگرداندن خلافت به صاحبان اصلى آن، یعنى اهل بیت- علیم السلام- با شمشیر قیام كرد و همین خروج و قیام مسلحانه سبب شد عده اى گمان كنند كه او مردم را به خود دعوت مى كند؛ حال آنكه هدف او احیاى حكومت اسلامى به رهبرى ائمه هدى- علیهم السلام- بود .

 زید بن على در تاریخ چهارشنبه، اول صفر سال 120 هجرى قیام خود را آغاز كرد .

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سایت «رادیو فردا»، در مقاله مفصلی به قلم «مجید محمدی»، جامعه شناس مقیم آمریکا، که در ضدیت با اسلام و آموزه های اسلامی سابقه ای طولانی دارد، این بار به اهانت به امام حسین(ع) و مردمی پرداخت که عشق اهل بیت(ع) را در سینه دارند.

برای دیدن توهین رادیو فردا به امام حسین(ع) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
جبهه نجات ملی: تمایل صریحی برای تقلب در انتخابات از سوی جماعت اخوان‌المسلمین به منظور تصویب قانون اساسی این جماعت وجود دارد.
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

با سلام به تمام دوستان بازدید کننده ...

از مطالب دیگر و آرشیو هم بازدید کنید...

در این پست مباحث مذهبی و سیاسی خود را انجام دهید...

هر سوالی دارید نیز بپرسید...

اگر مطلب خاصی دارید برای انتشار در وب از طریق نظرات اقدام کنید...

نظرات و پیشنهادت و انتقادات خود را بفرمایید...

برای حمایت از وب ما روی تبلیغات های سایت"فقط" کلیک کنید ...


فروشگاه اینترنتی((کلیک کنید))

 




تاریخ: شنبه 25 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مقدمه
درباره‏ آینده‏ى بشر . دیدگاه‏هاى مختلف وجود دارد. برخى مى‏گویند: «فساد و شر و بدبختى، لازمه‏ جدا نشدنى حیات بشرى است و به خاطر پیشرفت‏سریع و حیرت‏آور فن‏آورى و صنعت و انباشت‏سلاح‏هاى مخرب و ویران‏کننده و سلاح‏هاى کشتار جمعى، بشر، به مرحله‏اى رسیده که گور خود را با دست‏خود کنده و با نابودى کامل، بیش از یک گام فاصله ندارد . بنابراین، آینده‏ى بشر، بسیار تاریک و خطرناک است .» .

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/12/13910712000373_PhotoA.jpg

این نظام نوین اسلامی است...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

استاد رائفی پور امروز 24 آذر مطلبی در وبلاگ شخصی خود نمایش دادند که به تحلیل نظریات پایان دنیا و نقشه کشی غرب و آمریکا و آزمایشات اتمی آنها پرداختند که مطلب بسیار روشن و زیبا بیان شده که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:علی اکبر رائفی پور,
ارسال توسط سید محمد علمداری

از این به بعد هر روز مناسبت های روز در این وب به بررسی کوتاهی گذاشته میشود که امروز روز رحلت آیت الله سید جمال الدین گلپایگانی است که شما میتوانید زندگینامه ایشان را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید...

زندگي‌نامه آيت الله سيد جمال الدين گلپايگاني

آيت الله سيد جمال الدين گلپايگاني



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

وغی که هر چند سال یکبار رواج می‌یابد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است اما کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره گیری های برخی افراد از جهل مردم می دانند.

برای اطلاع کامل از نظرات کارشناسان مذهبی و علمی و ... به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:نظام نوین اسلامی,
ارسال توسط سید محمد علمداری

فتنه‌های بحران‌ساز آخرالزّمان

فتنه را در لغت، امتحان و آزمودن معنا کرده‌اند. این واژه معمولاً درباره آن دسته از امتحاناتی به کار برده می‌شود که با تلخی و سختی همراه است.
در «قرآن کریم»، این واژه برای همین معنا، بستن راه و بازگرداندن از مسیر حق، شرک و کفر،افتادن در معاصی و نفاق،اشتباه گرفتن و تشخیص ندادن حق از باطل، گمراهی، کشتار و اسارت، تفرقه و اختلاف میان مردم و ... به کار رفته است.

فتنه در قرآن ... به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سرزمین حجاز (عربستان کنونی) در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز،(2) درگیری های نظامی در سرزمین حجاز،(3) قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،(4) خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان(5) و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عج) از شهر مکه،(6) اشاره کرد.

سخن موعود در باب این مقاله در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

کیش‌ها و خدایان مصر

ک?ش‌ها و خدا?ان مصر

نویسنده: ورونیکا ایونس
ترجمه باجلان فرخی


 

سیمای جذاب مصر با معابد، اهرام و آرامگاه‌های خرسنگی و باستانی این سرزمین پیوند دارد. این اسناد یادمان نظام باورهائی است که چندین هزار سال بر دره‌ی نیل چیره و با وجود بسیاری این آثار هنوز هم دانش ما از این اعتقادات کامل نیست. در کیش‌های کنونی مصر از اعتقادات پیشین نشانی نیست یا چنین اثری بسیار ناچیز است. دانش ما در شناخت این باورها از بررسی باستانشناختی معابد، اهرام، یافته‌های آرامگاه‌ها و از آن شمار پاپیروس‌ها، سنگ نوشته‌ها و نیز تندیس خدایان گوناگون فراهم شده است.
مصریان باستان به دلایل بسیار به برپا کردن بناهای ماندگار و پایا توجه بسیار داشتند. چنین می‌نماید که موقعیت اقلیمی و طبیعی و تدفین مردگان در شنزارهای سوزان فرمانروایان را برای دوری جستن از نابودی کامل مردگان خویش به مومیائی کردن مردگان نامدار و برپا کردن مقابر ماندگار واداشته است. این ویژگی و مهارت مصریان باستان در معماری برای ما میراثی غنی را برای شناخت تمدن مصر باستان به جا نهاده و با این همه هنوز شناخت ما از این تمدن باستانی و اعتقادات کهن مردمان این دیار کامل نیست؛ و در دوره‌های بعد بخش دیگری از اطلاعات ما از گزارش مشاهدات سیاحان و مورخان یونانی فراهم شده است.
برداشت سه گانه این مورخان گاهی متناقض و با یکدیگر همخوانی ندارد. بر طبق این گزارش‌ها مصریان باستان مردمانی افسرده و مرگ اندیش بودند. به استناد همین گزارش‌ها در باورها و مراسم آئینی این مردمان دین گرای آثاری است که با رازهای فرجام جهان پیوند می‌یابد؛ و سرانجام آن که مصریان باستان برخی از حیوانات را نیایش می‌کردند. دو برداشت آخر این گزارش‌ها با یکدیگر ناهمخوان و چنین می‌نماید که با آن که اساطیر مصر از نقش حیوانات بسیاری سرشار است دست کم نزد فرهیختگان و مردان دین نیایش حیوانات کاری نامعقول می‌نماید.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

مکتوب پیش رو می‌کوشد تا با بهره گیری از موازین علمی به سوالی که چند روز است به صورت جدی و تا حدی گسترده مطرح شده است پاسخ بگوید هر چند اصل پرسش بسیار قدیمی می‌باشد! سعی نویسنده با اقرار به کمی سرمایه‌ی علمی اینست که آموخته‌های خود از محضر بعضی از بزرگان دانش فقه و اصول و نیز یافته‌های خویش از آثار بزرگان فقها و علما را به میان آورد و فارغ از هر انگیزه یا اندیشه‌ی غیر علمی و با رعایت ادب و احترام پاسخ مسأله فوق را ارائه کند.

اما اصل سوال این است که آیا می‌توان وقت ظهور مبارک حضرت ولی عصر(عج) را تعیین نمود؟

مثلاً این‌طور بیان نمود که دیگر باید مردم را آماده‌ی ظهور نمود چون نزدیک است و یا این‌طور اظهار نظر  کرد که خدا شاهد است که دیگر ظهور نزدیک است و یا این‌گونه نوید داد که نسل ما به عنوان مثال عصر ظهور را درک خواهند نمود.

خواننده گرامی می‌داند که برای یافتن پاسخ به سوال فوق در وهله‌ی اول هیچ راهی جز رجوع به منابع دست اول اسلام وجود ندارد. یعنی عقل، قرآن مجید و احادیث رسول گرامی اسلام و اهل بیت مطهر ایشان (علیهم السلام). در مرحله بعد باید این منابع مورد جستجو قرار گیرند که آیا در این زمینه پاسخی دارند یا خیر؟

برای دیدن پاسخ این سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بیانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی اساتيد دانشگاه‌هاى جهان اسلام و بيدارى اسلامى‌

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌
 اولاً خوشامد عرض ميكنم به شما مهمانان عزيز، از كشورهاى مختلف، و همچنين به اساتيد عزيز و محترم دانشگاه‌هاى خودمان.
 تقريباً از يك سال و نيم پيش تا امروز ديدارها و اجلاسها و نشستهاى متعددى درباره‌ى بيدارى اسلامى در تهران تشكيل شده، ليكن به نظرم ميرسد كه اجلاس و نشست اساتيد از يك اهميت ويژه‌اى برخوردار است؛ زيرا ايجاد يك فكر، يك گفتمان، يك جريان فكرى در جامعه، به دست خواص جوامع است؛ به دست انديشمندان جامعه است؛ آنها هستند كه ميتوانند فكر ملتها را به يك سمتى هدايت كنند كه مايه‌ى نجات ملتها شود؛ همچنان كه خداى نخواسته ميتوانند به سمتى ببرند كه مايه‌ى بدبختى و اسارت و تيره‌روزى ملتها شود. اين دومى متأسفانه در طول هفتاد هشتاد سال اخير در برخى از كشورها، از جمله در كشور خود ما اتفاق افتاد.

متن کامل بیانات + دانلود فایل صوتی بیانات در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

رکز تحقیقات انگلیسی در گزارشی، با ارائه پیش بینی های خود از اوضاع سوریه در 2013، مدعی شد که افراد مسلح مخالف دولت در این سال پیشرفت محسوسی در غلبه بر نظام سوریه خواهند داشت.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
استقبال مردم از ضریح امام حسین(ع)، عزاداری های محرم و به طور کلی عشق و علاقه مردم به دین و آموزه های دینی، برنامه ها و تحلیل های شبکه های ماهواره ای را به هم ریخته است.
به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

رسانه‌ها تصویری از شاهزاده «بسمه» دختر سعود بن عبدالعزیز که به مخالفت‌هایش با خاندان سعودی و توصیه‌هایش به انجام اصلاحات و مفاسد امور در عربستان سعودی معروف است، منتشر کرده‌اند که تعجب بسیاری را برانگیخته است.

در این تصویر «ماکس آزریا» طراح مد فرانسوی یهودی الاصل که گفته می شود مدتی سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس بوده است با حسی خاص در حال بوسیدن شاهزاده بسمه است.
برای اطلاع دقیق از این جریان به ادامه مطلب مراجعه کنید...



تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

این دومین ابراز نظر «آشکار» رهبر انقلاب است درباره نوشته‌های وبلاگی. شرمنده‌ایم که هر دوی این ابراز نظرها، هشدار است! هشدار نسبت به رعایت نکردن حدود اسلامی. هشدار نسبت به اینکه نوشته‌های وبلاگی ما، خداوند متعال را خشمگین می‌کند! این حرف خیلی سنگین است برای من و تویی که قرار بود بنویسیم برای خشنودی خدا. برای حمایت از «حزب الله». برای گروه خدا.

برای مرور هشدار های رهبری به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم رب الشهدا

سلام

امروز با یکی از رفقا که جانباز شیمیاییه بعد از چند هفته که ندیده بودمش داشتم تو گلزار بهشت زهرا(س) می چرخیدم که گفت بیا بریم سر قبر ...بعد گفت چندهفته پیش با هم اومدیم بهشت زهرا رو یادته؟ وقتی آدرس داد یادم افتاد.

گفت:شب که رفتم خونه بعد از نماز صبح زیارت عاشورا و ... که خوندم خوابم رفت تو خواب دیدم یه جایی مثل یه حسینیه نشستم و انگار مراسم سینه زنی تموم شده باشه یدفعه تموم سینه زنها برگشتند طرفم و صف آخرشون اولین صف سمت من شد(چون من آخر حسینیه نشسته بودم) که یکی از اون سینه زنها گفت فلانی چرا می آیی بهشت به من سر نمی زنی گفتم من شما رو نمیشناسم گفت من فلانی هستم و آدرس داد و شناختمش گفت دیروز که اومدی بهشت زهرا با رفیقت.........(اسم من رو برده بود) کنار قبر من رد شدی و نیومدی سربزنی من اونجا بودم گفتم اونجا کنار قطعه چهل که کنده شده است نمیشه رد شد گفت از فلان جا راه داره که تو هم بتونی رد بشی!!!

بعد گفتم اینجا کجاست گفت حسینیه حاج همت دوکوهه دیگه تو که این همه اومدی اینجا چرا یادت رفته این ستونها و ... نگاه که کردم دیدم همه رفقای شهیدم اونجا هستند.

از خواب بیدار شدم دیدم همه چی رو درست آدرس داده...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن1: ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء

پ ن2: فلانی هاش زیاد شد خودتون پیدا کنید هرفلان به کی ربط داره...

پ ن3:خیال رفقا راحت معلوم شد بهشت هم سینه زنی داره...

به نقل از وبلاگ"دلنوشته های یک جامانده"




تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

چرا رسانه‌ها از انتشار این خبر می‌ترسند؟

 

 هر چقدر تبلیغات علیه حجاب و زنان محجبه در رسانه‌های مختلف در جهان گسترده‌تر می‌شود، موفقیت‌ها و کسب درجات گوناگون از سوی دختران و زنان مسلمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز بیشتر می‌شود تا افکار عمومی جهان بداند واقعیت، چیزی غیر از خروجی رسانه‌های غربی است؛ مساله‌ای که اکنون از سوی یک محقق محجبه ایرانی به اثبات رسیده است. 

به گزارش رجانیوز، تیم تحقیقاتی دانشگاه ملبورن با همکاری «بهناز حیدرچی»، دانشمند ایرانی این دانشگاه موفق شدند با واکسینه کردن گاو‌ها با پروتئین HIV، شیری با خاصیت ضد ایدز تولید کنند. 
 
بدین ترتیب، شیر گاو که منبع مهمی از مواد مغذی از جمله کلسیم و ویتامین D است، با همکاری محققان استرالیایی و دانشمند ایرانی از خاصیت ضد ایدز نیز برخوردار شده است. محققان امیدوارند «کرم پیشگیری از ایدز» در بسیاری از کشورهای فقیر آفریقایی که دسترسی به ابزار پیشگیری ندارند، مورد استفاده قرار گیرد. 
 برای اطلاعات کامل و تصویری دیگر در کنار دیگر دانشمندان به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

کارشناس شبکه «کلمه فارسی» که بارها به تمجید از معاویه و یزید و توجیه فجایع تاریخی آن ها پرداخته است، در پاسخ به سؤال بیننده ای دچار تناقض گویی شد.

بیننده ای از کارشناس شبکه پرسید: «چرا با وجود آن که پیامبر(ص) معاویه را لعنت کرده است؛ شما از او تمجید می کنید؟»

 

برای دانلود فیلم و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم الله الرحمن الرحیم)

کارشناس واشینگتن نشین بی بی سی، تحلیل عجیبی از مراسم عزاداری در عاشورا ارائه کرد.

برای دانلود فیلم و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
از نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبارزه‌ی ملت ایران با سیاست‌های سلطه‌طلبانه‌ی آمریكا از سابقه‌ای تاریخی برخوردار است. این مقابله از كودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد و در ۱۶ آذر همان سال با سركوب حركت ضدآمریكایی دانشجویان ادامه یافت.
متن زیر مروری است بر دیدگاه‌ها و مواضع حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره تقابل ملت ایران و دولت آمریكا، كه پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR آن را در قالب پرسش و پاسخ‌ و به‌مناسبت روز دانشجو، تنظیم و منتشر كرده است.

 
  سؤال پاسخ
۱ آیا تقابل ملت ایران با دولت آمریكا صرفا به پس از انقلاب اسلامی برمیگردد؟
مبارزه از زمان كودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ آغاز شده
و تا كنون ادامه دارد.
 
۲ ۱۶آذر با چه ویژگی‌هایی باید شناخته شود؟
۱۶ آذر متعلق به دانشجوى ضدآمريكا و ضدسلطه است.
 
۳ مصادیق دشمنی‌ دولت آمریكا علیه ملت ما
چه بوده است؟

كمك به حركتهای تروریستی، تصرف دارائی ایران كمك  به صدام در جنگ با ایران، شلیك به هواپیمای مسافربری،  اهانت به ملت ایران، تحریم‌های همه‌جانبه.
 
۴ علت اصلی دشمنی دولت آمریكا با ملت ایران و جمهوری اسلامی چیست؟
یك: نفی سلطه‌پذیری، وابستگی سیاسی و سكولاریزم اخلاقی؛
دو: پافشاری ما بر هویت ملی و اسلامی، دفاع از مظلومان و فتح قله‌های علمی
 
۵ علت بنیادین مقابله ما با دولت آمریكا چیست؟
طبق آیات قرآن پای‌بندی به ايمان بِالله و كفر به طاغوت واجب است و امروز طاغوت اعظم در دنیا آمریكاست.
 
۶ آیا رابطه با آمریكا خطر او را برای ما كم می‌كند؟
به دو دلیل خطر آمريكا را كم نميكند. یك: آمريكا به عراق حمله كرد؛ در حالى كه با هم رابطه‌ى سياسى داشتند. دو: رابطه، براى آمريكائى‌ها، همیشه وسيله‌اى براى نفوذ در قشرهاى مستعد مزدوری بوده است.
 
۷ چرا با آمریكا مذاكره نمی‌كنیم؟
مذاكره در سايه‌ى تهديد و فشار
و از موضع ابرقدرتی، مذاكره نيست.
 
۸ بعد از این مدت مبارزه كدام كشور
پیروز میدان بوده است؟

بقاء و پیشرفت انقلاب نشانه‌ی پیروزی ملت ایران است؛
ارزش‌های آمریكایی در دنیا افول كرده‌اند.
 
۹ آمریكا چه زمانی از دشمنی با ملت ایران دست خواهد برداشت؟
تا زمان تحقق اقتدار همه‌جانبه‌ی سیاسی، اقتصادی و علمی ایران این دشمنی ادامه دارد.
 
۱۰ سرانجام مبارزه‌ی تاریخی ملت ایران با دولت مستكبر آمریكا چه خواهد بود؟
سنت‌های الهی پیروزی جبهه حق را تضمین می‌كند.
 
 

برای خواندن پاسخ کامل رهبری به سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 4642
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1