"حجاب" در شبکه من و تو "به زبان ساده"
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام
شبکه من و تو  همزمان با سالگرد "کشف حجاب رضاخان در ایران" با پخش مستندی به نام" حجاب به زبان ساده" تلاش کرد با طرح شبهاتی بی اساس پیرامون "حجاب" زنان ایرانی را با عقب گردی بیش از 50 سال به کشف "حجاب" سوق دهد.
[-    

در سال‌های اخیر موج تخریب و هجمه‌ همه جانبه‌ مخالفان "حجاب" در رویکردی جدید با شیوه‌ "شبهه‌پراکنی" و "تفرقه افکنی" وارد میدان شده است. زیرا حیا و «حجاب» از بزرگ‌ترین موانع غلبه‌دشمن بر کشور اسلامی‌مان است. «میشل هولباگ» نویسنده‌ فرانسوی می‌گوید: «جنگ علیه اسلام‌گرایی با کشتن مسلمانان فایده‌ای ندارد، فقط با فاسد کردن آن‌ها می‌توان به این پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب، بر سر مسلمانان دامن‌های کوتاه فرو بریزید


در پروتکل‌های دانشوران صهیون نیز آمده است: «ما باید کاری کنیم که اخلاق در همه جا ویران شود تا راه سیطره‌ ما را بگشاید. برای نابود کردن «گوییم» (منظور همه‌ غیر‌یهودی‌ها) عشق به عیاشی و تجمل پرستی را در بین آن‌ها رواج می‌دهیم... ادبیاتی مستهجن رواج می‌دهیم تا بتوانیم در برابر برنامه‌های خودمان نوعی آرامش در مردم ایجاد کنیم.» دائره المعارف بریتانیا، ج2، ص82



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع یادواره شهدا

  • مکان: ساری
  • زمان: ۱۳۹۱/۱۰/۱۷

رائفی پور ساری

برای دانلود سخنرانی به ادامه مطلب بروید....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مدیر شبکه «نجات»، که تاکنون درباره میزان پول های دریافتی و محل هزینه کردن آن توضیحی نداده است، ابتدا از کم بودن کمک ها انتقاد کرد.

کشیش شبکه نجات

برای دانلود فیلم و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

محور اصلی بحث‌های کتاب «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» در پی نشان دادن ماهیت تشکیلات فراماسونری و دلبستگی این تشکیلات به استعمار غرب، به ویژه انگلستان و سلطه آمریکا در روند این حرکت ماسونی است.

تاریخ فراماسونری ایران

درباره تشکیلات فراماسونری و نقش استعمار غرب به ویژه انگلستان و آمریکا در ایران تا به حال کتاب‌های زیادی توسط محققان و پژوهشگران کشورمان منتشر شده که کتاب«تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» با تحقیق و نگارش یحیی آریا بخشایش یکی از شاخص‌ترین آن‌هاست. این اثر تحقیقی و پژوهشی در پنج مجلد بر پایه اسناد منتشر نشده«لژ بیداری در ایران» گردآوری و توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری در تهران چاپ و منتشر شده است.

این مجلدها که به کوشش دفتر ادبیات انقلاب اسلامی تهیه شده، در هفدهمین دوره جایزه‌ کتاب فصل به عنوان«شایسته تقدیر» شناخته شده است. جلد نخست «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» به کلیات می‌پردازد. مجلد دوم )آشنایی با اعضاء( گزارش اسناد پرونده‌های ۱ تا ۴۰ لژ بیداری ایران است و جلد سوم نیز از پرورنده شماره ۴۱ تا ۸۰ را در بردارد. مجلد چهارم از پرونده های شماره ۸۱ تا ۱۲۱ لژ بیداری ایران را بررسی می‌کند. جلد پنجم نیز گزارش اسناد موجود در پرونده‌های شماره ۱۲۲ تا ۱۳۰ و روابط و مکاتبات لژ بیداری ایران را واکاوی می‌کند.

 

محقق در مقدمه کتاب جلد پنجم، اشاره ای به ۱۱ پرونده مهم و در خور واکاوی باقی مانده از اعضای غیررسمی در بیداری ایران دارد که شرح زندگانی آنان نسبت به ۱۲۱ عضو رسمی که در مجلدات دوم و سوم و چهارم آمده، مختصر و گذرا تدوین شده و به گونه‌ای است که می‌توان در سایه ذکر فعالیت‌های مؤثرشان، تصویری کلی و قابل تمیز و تشخیص از زندگانی آنان به دست آورد.

 

سپس مولف کتاب فهرستی جامع از نام اعضای لژ بیداری ایران ارایه داده و در بخش عنوان معرفی شدگان، به معرفی نامه‌هایی که برخی از اعضای رسمی و شناخته شده لژ، نوشته و با ارایه آن عده‌ای را برای عضویت در لژ پیشنهاد کرده‌اند، پرداخته است.

در این بخش با نام‌هایی چون سید ضیاءالدین طباطبایی و عبدالله مستوفی برخورد می‌کنیم. در تیتر روابط خانوادگی، نسب‌شناسی و ترسیم روابط درون گروهی اعضای لژ بیداری ایران، میزان و عمق نفوذی که آنان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی داشته‌اند، تأثیراتی که در وقایع مختلف و متعدد زمان خود، به ویژه در انقلاب مشروطه داشته‌اند و طبقه‌بندی آن‌ها در دسته‌ها و شاخصه‌های گوناگون، به طور کامل گردآوری شده است. همچنین اسناد متفرقه فراماسونرها، نوشته لژها و مکاتبات متفرقه شرق اعضا (گرانداوریان) به ترتیبِ تاریخِ ارسال، گزارش شده‌اند.

برای خواندن گزارش کامل به ادامه مطلب بروید...

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
ابوالفضل قدیانی، از فتنه گران و اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی، با زیر سوال بردن 9 دی، روز حمایت مردم ایران از امام حسین(علیه السلام)، این روز را روز نکبت نامید!!!
[-] اندازه متن [+]

جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی محبوس در اوین، در نامه‌ای که روز شنبه، ۹ دی‌ماه، منتشر شد با اظهار این نظر که روز نهم دی بیانگر حقارت استبداد در ایران است پیشنهاد کرد که این روز به عنوان روز نکبت استبداد دینی نام‌گذاری شود.»

 

قدیانی روزی را روز نکبت می خواند که مردم ایران در این روز با خلق حماسه ای عظیم، در برابر فتنه گرانی ایستادند که روز عاشورای 88 به خیابان ها آمده و با پرتاب سنگ به سوی عزاداران حسینی، به کف زدن و رقصیدن در خیابان ها پرداخته و ضمن حرمت شکنی حتی مبادرت به برهنه کردن یکی از فرزندان این ملت نمودند. این فجایع عظیم، صبر مردم نجیب ایران در برابر فتنه گران را لبریز کرد و موجب شد تا مردم با حضوری حماسی در 9 دی، خواهان اعدام فتنه گران شوند؛ کسانی که به قصد براندازی جمهوری اسلامی، این فجایع را به بار آورده بودند.

  بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

آنچه در عاشورای 88 رخ داد، داستان دلچسب و جذابی نیست که بخواهیم برایش سالگرد بگیریم و ذکر خاطره کنیم اما قطعا بازخوانی آنچه بر خیابان‌های عزادار آن روز تهران گذشت، درس‌های بسیاری برای ما خواهد داشت. اینکه چگونه نفاق می‌تواند تا جایی پیش برود که حتی به پرچم سیاه عزای ارباب هم رحم نکند؛ تا جایی پیش برود که حرمت مجلس عزای سیدالشهدا(ع) را هم نگه ندارد و عزاداران را ضرب و شتم کند؛ تا جایی پیش برود که شعار مرگ بر مقدسات اسلامی سر دهد. عاشورای 88 یک روضه باز است؛ روضه‌ای که عیار مدعیان «یا لیتنا کنا معک» را مشخص کرد.

  برای دانلود کلیپ کامل اتفاقات عاشورای 88 به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
روز آنلاین: «٩ دى ٨٨ همان هزاران نفرى كه هميشه به صورت حرفه اى در نمازجمعه و ساير راه پيمايى ها شركت مى كنند بار ديگر دعوت مى شوند تا این بار عليه جنبش سبز و در ستايش رهبر جمهورى اسلامى شعار دهند.»
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

شب سوم آماده شد...

استاد رائفی پور از جمعه(21 دسامبر!) به مدت 3 شب در مشهد سخنرانی داشتند...

شما میتوانید در ادامه مطلب سخنرانی شب اول و دوم و سوم این مراسم را که در مجتمع بنی فاطمه مشهد برگزار شده را به صورت کاملا صوتی به همراه دو کلیپ تصویری از این مراسم دریافت کنید...

موضوع شب اول : آخر الزمان(21 دسامبر)

موضوع شب دوم : شور حسینی(اشک و سینه زنی)

موضوع شب سوم : شعور حسینی(پرسش و پاسخ)آماده شد

به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری
[-] اندازه متن [+]

جام کشکول؛ یکی از موضوعاتی که از دیرباز ذهن آدمیان را درگیر خود کرده و علی رغم تلاش های نوع بشر در طول قرون و اعصار هنوز در هاله ی از ابهام است بحث از آینده جهان و به عبارتی عام این است که: آخر دنیا چه می شود ؟

و می گویند: اگر راست می گویید، این وعده کی خواهد بود؟» بگو! «علم [آن] فقط پیش خداست و من صرفا هشدار دهنده ای آشکارم.» و آن گاه که آن[لحظه موعود] را نزدیک بینید، چهره های کسانی که کافر شده اند در هم رود، و گفته شود؛ «این است، همان چیزی که آن را فرا می خواندید!»

به  "  ادامه مطلب  "  بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:قرآن,2012,21 دسامبر,پایان دنیا,روز قیامت,,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سایت «رادیو فردا»، در مقاله مفصلی به قلم «مجید محمدی»، جامعه شناس مقیم آمریکا، که در ضدیت با اسلام و آموزه های اسلامی سابقه ای طولانی دارد، این بار به اهانت به امام حسین(ع) و مردمی پرداخت که عشق اهل بیت(ع) را در سینه دارند.

برای دیدن توهین رادیو فردا به امام حسین(ع) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

با سلام به تمام دوستان بازدید کننده ...

از مطالب دیگر و آرشیو هم بازدید کنید...

در این پست مباحث مذهبی و سیاسی خود را انجام دهید...

هر سوالی دارید نیز بپرسید...

اگر مطلب خاصی دارید برای انتشار در وب از طریق نظرات اقدام کنید...

نظرات و پیشنهادت و انتقادات خود را بفرمایید...

برای حمایت از وب ما روی تبلیغات های سایت"فقط" کلیک کنید ...


فروشگاه اینترنتی((کلیک کنید))

 




تاریخ: شنبه 25 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

فتنه‌های بحران‌ساز آخرالزّمان

فتنه را در لغت، امتحان و آزمودن معنا کرده‌اند. این واژه معمولاً درباره آن دسته از امتحاناتی به کار برده می‌شود که با تلخی و سختی همراه است.
در «قرآن کریم»، این واژه برای همین معنا، بستن راه و بازگرداندن از مسیر حق، شرک و کفر،افتادن در معاصی و نفاق،اشتباه گرفتن و تشخیص ندادن حق از باطل، گمراهی، کشتار و اسارت، تفرقه و اختلاف میان مردم و ... به کار رفته است.

فتنه در قرآن ... به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
روزآنلاین: مشایی به یکی از اصولگرایان گفته: «قصد حضور در انتخابات را نداشتم تا اینكه احمدی نژاد من را متقاعد كرد و گفت اگر لازم باشد شهر به شهر برای رأی آوری تو خواهم رفت.»
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 4639
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1