جنگ نرم با بازی!!!
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

جنگ نرم ینی این:
ببینید چطوری با ناخود آگاه ما بازی میکنند!!!!!!!!!!!
خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین...



به نام علی در لوگویه این بازی توجه کنید!!!!!!!!!!

بازیه کالاف دیوتی حدیثی از امام صادق(ع) که در قاب عکس کار شده است
به محل نصب تابلو دقت کنید!!!!!!!!!!!!!!!

استفاده از درب کعبه در چند نقطه ی این بازی!!!

استفاده از کلمه الله در کف زمین این بازی
به سم کارکتر ها توجه کنید!!!!!!!!!!!!!


نام فاطمه زهرا که با زیرکی در این بازی کار شده!!!!!!!!!!!!

این بار در بازیه اویل قرآنی که در اتاق یکی از رواسایه گروه تروریستس وجود دارد!!!!!!!!!!

به کلمه ی الله زیر پایه شخصیت ها توجه کنید
شباهت کفپوش با کفپوش مسجدالنبی
شباهت طراحی بنا با مسجدالنبی!!!!!!!!!!!


موجوداتی که پس از حل معما الله اکبر می گویند!!!!!!!

وباز هم کلمه یه الله در این بازی به وفور یافت میشود.

استفاده از درب مسجدالنبی در بازی!!!!!!!!!!!!!!!


ودر آخر فکر میکنم حرفی برایه گفتن نباشه وخودتون قضاوت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:جنگ نرم,بازی,,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 


رژیم صهیونیستی حفاری های و تخریب مسیر باب المغاربه چسبیده به مسجد الاقصی را افزایش داده و کارگرانش را زیاد کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، موسسه وقف و میراث«الاقصی» اعلام کرد: رژیم صهیونیستی حفاری های خود را افزایش داده و در حال تخریب مسیر باب المغاربه که چسبیده به مسجد الاقصی از جهت غربی در قدس اشغالی است.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

امروزه صهیونیسم لغتی آشنا در ادبیات سیاسی است. رژیم اشغالگر اسرائیل بر پایه ایدئولوژی صهیوینستی شکل گرفته است و نژادپرستی رایج در میان اسرائیلی‌ها نیز ریشه در همین مکتب دارد. صهیونیسم به صورت کلی به معنای بازگشت یهودیان به سرزمین موعود است. اما صهیون به چه معناست و چرا این جنبش با عنوان مصهیونیسم خوانده می‌شود؟ چه تفاوتی در میان طرفداران صهیوینسم وجود دارد؟ آیا تمام نحله‌های صهیونیستی دارای ریشه مذهبی هستند؟ صهیونیسم سیاسی که بنیانگذار آن را تئودور هرتصل می‌نامند چیست و چه تأثیری در شکل‌گیری دولت غاصب اسرائیل داشته است؟

 

اسرائیل

دولت کنونی اشغالگر اسرائیل بر پایه ایده صهیونیسم شکل گرفت

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
ظاهراً بنیامین نتانیاهو فهمیده که مردم اسرائیل او را نه به دلیل این که رهبری مناسب است برخواهند گزید بلکه به این دلیل که کس دیگری وجود ندارد.
[-] اندازه متن [+]

جام سیاسی؛ سایت رادیو فرانسه(RFI) نوشت: «فیگارو در مورد مبارزات انتخاباتی در اسرائیل می نویسد: "تصویر بنیامین نتانیاهو که در آفیش انتخاباتی اش خود را یک نخست وزیر توانا می نامد، با سخنان "یووآل دیسکین" رئیس پیشین "شین بت" (امنیت ملی) خدشه دار شد که نتانیاهو را نادرست و بی تصمیم و تا اندازه ای بی مسئولیت خواند که به موقعیت خود بیش از منافع اسرائیل اهمیت می دهد.»

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مدیر شبکه «نجات»، که تاکنون درباره میزان پول های دریافتی و محل هزینه کردن آن توضیحی نداده است، ابتدا از کم بودن کمک ها انتقاد کرد.

کشیش شبکه نجات

برای دانلود فیلم و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

محور اصلی بحث‌های کتاب «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» در پی نشان دادن ماهیت تشکیلات فراماسونری و دلبستگی این تشکیلات به استعمار غرب، به ویژه انگلستان و سلطه آمریکا در روند این حرکت ماسونی است.

تاریخ فراماسونری ایران

درباره تشکیلات فراماسونری و نقش استعمار غرب به ویژه انگلستان و آمریکا در ایران تا به حال کتاب‌های زیادی توسط محققان و پژوهشگران کشورمان منتشر شده که کتاب«تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» با تحقیق و نگارش یحیی آریا بخشایش یکی از شاخص‌ترین آن‌هاست. این اثر تحقیقی و پژوهشی در پنج مجلد بر پایه اسناد منتشر نشده«لژ بیداری در ایران» گردآوری و توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری در تهران چاپ و منتشر شده است.

این مجلدها که به کوشش دفتر ادبیات انقلاب اسلامی تهیه شده، در هفدهمین دوره جایزه‌ کتاب فصل به عنوان«شایسته تقدیر» شناخته شده است. جلد نخست «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» به کلیات می‌پردازد. مجلد دوم )آشنایی با اعضاء( گزارش اسناد پرونده‌های ۱ تا ۴۰ لژ بیداری ایران است و جلد سوم نیز از پرورنده شماره ۴۱ تا ۸۰ را در بردارد. مجلد چهارم از پرونده های شماره ۸۱ تا ۱۲۱ لژ بیداری ایران را بررسی می‌کند. جلد پنجم نیز گزارش اسناد موجود در پرونده‌های شماره ۱۲۲ تا ۱۳۰ و روابط و مکاتبات لژ بیداری ایران را واکاوی می‌کند.

 

محقق در مقدمه کتاب جلد پنجم، اشاره ای به ۱۱ پرونده مهم و در خور واکاوی باقی مانده از اعضای غیررسمی در بیداری ایران دارد که شرح زندگانی آنان نسبت به ۱۲۱ عضو رسمی که در مجلدات دوم و سوم و چهارم آمده، مختصر و گذرا تدوین شده و به گونه‌ای است که می‌توان در سایه ذکر فعالیت‌های مؤثرشان، تصویری کلی و قابل تمیز و تشخیص از زندگانی آنان به دست آورد.

 

سپس مولف کتاب فهرستی جامع از نام اعضای لژ بیداری ایران ارایه داده و در بخش عنوان معرفی شدگان، به معرفی نامه‌هایی که برخی از اعضای رسمی و شناخته شده لژ، نوشته و با ارایه آن عده‌ای را برای عضویت در لژ پیشنهاد کرده‌اند، پرداخته است.

در این بخش با نام‌هایی چون سید ضیاءالدین طباطبایی و عبدالله مستوفی برخورد می‌کنیم. در تیتر روابط خانوادگی، نسب‌شناسی و ترسیم روابط درون گروهی اعضای لژ بیداری ایران، میزان و عمق نفوذی که آنان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی داشته‌اند، تأثیراتی که در وقایع مختلف و متعدد زمان خود، به ویژه در انقلاب مشروطه داشته‌اند و طبقه‌بندی آن‌ها در دسته‌ها و شاخصه‌های گوناگون، به طور کامل گردآوری شده است. همچنین اسناد متفرقه فراماسونرها، نوشته لژها و مکاتبات متفرقه شرق اعضا (گرانداوریان) به ترتیبِ تاریخِ ارسال، گزارش شده‌اند.

برای خواندن گزارش کامل به ادامه مطلب بروید...

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نقد و بررسی انیمیشن ماسونی و شیطانی I pet Goat II

میکس شده با گفته های استاد رائفی پور در همین رابطه

(با تشکر از سایت مصاف با شیطان برای میکس این کلیپ)

I Pet Goat II

برای دانلود نقد انیمیشن به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مبانی آنچه در این نوشتار دین نوین جهانی نامیده می شود را باید در سالهای اولیه قرن بیستم جستجو کرد. زمانی که انجمن تئوسوفی و جریان عصر جدید (New Age Movement) برای بازسازی ساختار معنوی و دینی جوامع مختلف بر اساس آموزه های پیشامسیحی کابالیستی و تئوسوفیستی نظریات متنوعی ارائه نمودند. با این حال این جریان تا دهه اول قرن بیست و یکم به یک فرهنگ و ایده عمومی تبدیل نشد و در کتابها و محافل خاص باقی ماند. اوج این عمومیت و فراگیری را در عرصه رسانه ای باید فیلم آواتار به شمار آورد که کاملاً برگرفته از این آموزه های پیشامسیحی است و اقبال فراگیر جهانی از آن میتواند محکی برای آغاز زمان ارائه عمومی مبانی این دین نوین جهانی دانست.

برای خواندن این مطلب مهم به ادامه مطلب بروید...
بقیه در ادامه مطلب...
به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

گزارش دو مراسم سخنرانی استاد رائفی پور در مورد امام هادی(ع) به همراه تصاویر و دانلود فایلهای صوتی و تصویری همه در ادامه مطلب...

1

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از اجرای طرح تفکیک هویتی دروزی ها از سایر اعراب فلسطین اشغالی، در مدارس دروزی ها خبر داده است.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

اتحادیه یهودیان اروپا یکی از سازمان های مهم صهیونیستی است که در سطح اتحادیه اروپا فعالیت می‌کند.

اتحادیه یهودیان اروپا یکی از سازمان های مهم صهیونیستی است که در سطح اتحادیه اروپا فعالیت می کند. این سازمان ساختاری جدید داشته و در سال ۲۰۱۱ تأسیس گردید. این امر حاکی از اهمیت اتحادیه اروپا برای صهیونیست ها و برنامه ها و اهداف پیش رو ی آنان در این نهاد بین المللی است.

این سازمان در معرفی خود ادعا می کند: «اتحادیه یهودیان اروپا (EJU) یک ساختار وحدت بخش برای تمامی انجمنها و سازمانهای یهودی در سراسر اروپای غربی، اروپای شرقی و اروپای مرکزی است. EJU یک سازمان غیر دولتی (NGO) غیر انتفاعی است. ما فعالانه در تقویت زندگی یهودیان با تأکید بر آموزش، برنامه های اجتماعی و فعالیتهای فرهنگی تلاش می کنیم. به ما بپیوندید و عضوی از خانواده یهودیان اروپا شوید.»

این سازمان اهداف مختلفی را دنبال می کند که مهمترین آن افزایش قدرت نفوذ در اتحادیه اروپا است. در واقع اتحادیه یهودیان اروپا در صدد است خود را به عنوان نماینده یهودیان اروپا معرفی کرده و از این طریق نفوذ و لابی  خود را در نهادهای اروپایی افزایش دهد.  «ما همه یک ملت هستیم» شعار این سازمان صهیونیستی است که برای پیشبرد این هدف طراحی شده است.

ایگور کولومویسکی (Igor Kolomoisky) و وادیم رابینوویچ (VADIM RABINOVITCH) به عنوان دو تن از مهمترین سرمایه داران صهیونیست جهان، ریاست این سازمان را بر عهده دارند.

برای مشاهده اقدامات آنها به ادامه مطلب بروید....

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

برگزاری همایش فتنه آخر الزمان

با همکاری کانون بسیج هنرمندان مقداد


سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع فتنه آخر الزمان

 

مکان: تهران،خیابان آزادی(شرق به غرب)بعد از پل یادگار امام، مهدیه امام حسن مجتبی (ع)

زمان: پنج شنبه 91/10/7

ساعت : 14:00






ارسال توسط سید محمد علمداری

شب سوم آماده شد...

استاد رائفی پور از جمعه(21 دسامبر!) به مدت 3 شب در مشهد سخنرانی داشتند...

شما میتوانید در ادامه مطلب سخنرانی شب اول و دوم و سوم این مراسم را که در مجتمع بنی فاطمه مشهد برگزار شده را به صورت کاملا صوتی به همراه دو کلیپ تصویری از این مراسم دریافت کنید...

موضوع شب اول : آخر الزمان(21 دسامبر)

موضوع شب دوم : شور حسینی(اشک و سینه زنی)

موضوع شب سوم : شعور حسینی(پرسش و پاسخ)آماده شد

به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

ویترز: در ایالات متحده، بسیاری برآنند که نباید نیروهای مخالف اسد را مسلح کرد. آمریکا تاکنون به شبه نظامیان مخالف اسد کمک های بسیاری کرده است.

     

جام سیاسی: خبرگزاری "رویترز" در تحلیلی، به موضوع تسلیحات تروریست ها یا به اصطلاح گروههای نظامی مخالف بشار اسد پرداخت که وب سایت "صدای آمریکا" آن را منعکس کرده است.

 

"رویترز در این تحلیل اولویت اصلی گروه های شبه نظامی مخالف اسد، ضدهوایی برای دفاع در برابر حملات هوایی نیروهای دولتی می داند، و می نویسد: اولویت اصلی ارتش آزاد سوریه و دیگر گروه های شبه نظامی مخالف بشار اسد، را تجهیز به ضدهوایی برای دفاع از خود در برابر حملات هوایی نیروهای اسد است، اما سلاح هایی که تاکنون از مرز "ترکیه" گذشته اند و به شکل قاچاق وارد سوریه شده اند و در دسترس شبه نظامیان مخالف رژیم سوریه قرار گرفته اند، به طور عمده شامل موشک های کوچک زمین به هوا، نارنجک و سلاح های کوچکی از این دست بوده است.

 

بقیه در ادامه مطلب ...

گزارش رویترز در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:سوریه,تروریست,آمریکا,اسرائیل,ایران,
ارسال توسط سید محمد علمداری
[-] اندازه متن [+]

جام کشکول؛ یکی از موضوعاتی که از دیرباز ذهن آدمیان را درگیر خود کرده و علی رغم تلاش های نوع بشر در طول قرون و اعصار هنوز در هاله ی از ابهام است بحث از آینده جهان و به عبارتی عام این است که: آخر دنیا چه می شود ؟

و می گویند: اگر راست می گویید، این وعده کی خواهد بود؟» بگو! «علم [آن] فقط پیش خداست و من صرفا هشدار دهنده ای آشکارم.» و آن گاه که آن[لحظه موعود] را نزدیک بینید، چهره های کسانی که کافر شده اند در هم رود، و گفته شود؛ «این است، همان چیزی که آن را فرا می خواندید!»

به  "  ادامه مطلب  "  بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:قرآن,2012,21 دسامبر,پایان دنیا,روز قیامت,,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

تبلیغات مکرر و پر حجم ” کتاب های فجر” از صدا و سیما، علامت های سوال را در ذهنم دوچندان کرده بود. نام هیچ نهاد رسمی و شخصیت شناخته شده ای در میان نبود. انتخاب عناوین کتاب ها نیز ابهامات فراوانی داشت و اصلا به حال و هوای طرح نمی خورد. خلاصه نشانه های فراوانی وجود داشت که با هم جور نمی شدند و لازم بود کدگشایی بشوند. از چرایی نام و زمان بندی طرح گرفته تا برگزارکنندگان و محتوای کتاب ها. نمی شد نشست و دست روی دست گذاشت. احتمال می دادم که باز هم دست گلی به آب داده باشند و اسکناس های درشتی که در ازای تبلیغات و مشارکت به نهادهای مسوول رسیده، فهم و شم کاوشگرانه مدیران را نشانه رفته باشد.

این بار، از دین گرفته تا نمادهای ملی و حتی مردم همه خرج شده بودند تا این طرح پا بگیرد. احادیث امیرالمومنین (ع) که بر تارک تبلیغات نشسته بود، علقه و احساسات دینی مردم را درگیر می کرد تا به این طرح به ظاهر “ملی” بپیوندند، جزیره ابوموسی نیز که نماد ملی ما محسوب می شود، میزبان اختتامیه برنامه شده بود. مردم هم که تشنه بی برنامگی مسوولان فرهنگی هستند به این فراخوان کتابخوانی، لبیک گفته بودند. در طول کار شبانه روزی ام، پیوسته دعا می کردم که خدا کند اشتباه کرده باشم و مدیریت فرهنگی و رسانه ای کشور خبطی به این بزرگی نکرده باشد اما …

برای خواندن توضیحات و تصاویر منحرف در متابهای فجر و تبلیغ عرفان های کاذب و فراماسونری در آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شواهد و قراین نشان می‌دهند که هالیوود، صنعت فیلم‌سازی پرزرق و برق آمریکا، هنوز هم به عنوان یکی از اهداف اصلی نفوذ و دستکاری بسیاری از سازمان‌های دولتی آمریکا،‌ بالاخص سیا، مطرح است. اغلب مباحثی که در مورد تبلیغات سینمایی در جریان هستند به بحث در مورد گذشته‌ها می‌پردازند و در حالیکه تعدادی از کارشناسان امر توجهات را معطوف به روابط طولانی‌مدت و علنی هالیوود با پنتاگون نموده‌اند اما مطالب کمی در مورد تأثیرگذاری پنهانی بر هالیوود پس از واقعه ۱۱ سپتامبر به رشته تحریر درآورده شده‌اند. در گزارش حاضر سعی می‌گردد که بخشی از زوایای پنهان به اصطلاح “سیاست‌های عمیق و در سایه” هالیوود بررسی گردند، یعنی فعالیت‌هایی که بخاطر ماهیت پنهانی و سری بازیگران قدرت در سایه، هم‌اکنون توانایی فهم کامل و دقیق آنها وجود ندارد.

هالیوود تبدیل به یکی از ابزارهای قدرتمند حکومت آمریکا برای تحریف واقعیت‌ها و ارائه تصویری دروغین از آنها شده است

بقیه در "ادامه مطلب"



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:هالبوود,آمریکا,سازمان سیا,سیا,سینما,
ارسال توسط سید محمد علمداری

با سلام به تمام دوستان بازدید کننده ...

از مطالب دیگر و آرشیو هم بازدید کنید...

در این پست مباحث مذهبی و سیاسی خود را انجام دهید...

هر سوالی دارید نیز بپرسید...

اگر مطلب خاصی دارید برای انتشار در وب از طریق نظرات اقدام کنید...

نظرات و پیشنهادت و انتقادات خود را بفرمایید...

برای حمایت از وب ما روی تبلیغات های سایت"فقط" کلیک کنید ...


فروشگاه اینترنتی((کلیک کنید))

 




تاریخ: شنبه 25 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مقدمه
درباره‏ آینده‏ى بشر . دیدگاه‏هاى مختلف وجود دارد. برخى مى‏گویند: «فساد و شر و بدبختى، لازمه‏ جدا نشدنى حیات بشرى است و به خاطر پیشرفت‏سریع و حیرت‏آور فن‏آورى و صنعت و انباشت‏سلاح‏هاى مخرب و ویران‏کننده و سلاح‏هاى کشتار جمعى، بشر، به مرحله‏اى رسیده که گور خود را با دست‏خود کنده و با نابودى کامل، بیش از یک گام فاصله ندارد . بنابراین، آینده‏ى بشر، بسیار تاریک و خطرناک است .» .

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/12/13910712000373_PhotoA.jpg

این نظام نوین اسلامی است...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

استاد رائفی پور امروز 24 آذر مطلبی در وبلاگ شخصی خود نمایش دادند که به تحلیل نظریات پایان دنیا و نقشه کشی غرب و آمریکا و آزمایشات اتمی آنها پرداختند که مطلب بسیار روشن و زیبا بیان شده که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:علی اکبر رائفی پور,
ارسال توسط سید محمد علمداری

منازعه تمدن غرب با جهان اسلام سالیان متمادیست که ادامه یافته، و باید گفت اگر تاریخ این منازعه را پس از جنگ های صلیبی بررسی کنیم، همچون چراغ راهی، آینده موج بیداری اسلامی را روشن‌تر خواهد کرد. مقاله اخیر علی رهجو به این موضوع اختصاص یافته، تا نشانه هایی از یک پیروزی قریب الوقوع را در ذهن مخاطبان ترسیم کند، پیروزی‌ای که در سایه بصیرت و صبر محقق خواهد شد:

برای دیدن نشانه های پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

وغی که هر چند سال یکبار رواج می‌یابد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است اما کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره گیری های برخی افراد از جهل مردم می دانند.

برای اطلاع کامل از نظرات کارشناسان مذهبی و علمی و ... به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:نظام نوین اسلامی,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سرزمین حجاز (عربستان کنونی) در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز،(2) درگیری های نظامی در سرزمین حجاز،(3) قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،(4) خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان(5) و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عج) از شهر مکه،(6) اشاره کرد.

سخن موعود در باب این مقاله در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

کیش‌ها و خدایان مصر

ک?ش‌ها و خدا?ان مصر

نویسنده: ورونیکا ایونس
ترجمه باجلان فرخی


 

سیمای جذاب مصر با معابد، اهرام و آرامگاه‌های خرسنگی و باستانی این سرزمین پیوند دارد. این اسناد یادمان نظام باورهائی است که چندین هزار سال بر دره‌ی نیل چیره و با وجود بسیاری این آثار هنوز هم دانش ما از این اعتقادات کامل نیست. در کیش‌های کنونی مصر از اعتقادات پیشین نشانی نیست یا چنین اثری بسیار ناچیز است. دانش ما در شناخت این باورها از بررسی باستانشناختی معابد، اهرام، یافته‌های آرامگاه‌ها و از آن شمار پاپیروس‌ها، سنگ نوشته‌ها و نیز تندیس خدایان گوناگون فراهم شده است.
مصریان باستان به دلایل بسیار به برپا کردن بناهای ماندگار و پایا توجه بسیار داشتند. چنین می‌نماید که موقعیت اقلیمی و طبیعی و تدفین مردگان در شنزارهای سوزان فرمانروایان را برای دوری جستن از نابودی کامل مردگان خویش به مومیائی کردن مردگان نامدار و برپا کردن مقابر ماندگار واداشته است. این ویژگی و مهارت مصریان باستان در معماری برای ما میراثی غنی را برای شناخت تمدن مصر باستان به جا نهاده و با این همه هنوز شناخت ما از این تمدن باستانی و اعتقادات کهن مردمان این دیار کامل نیست؛ و در دوره‌های بعد بخش دیگری از اطلاعات ما از گزارش مشاهدات سیاحان و مورخان یونانی فراهم شده است.
برداشت سه گانه این مورخان گاهی متناقض و با یکدیگر همخوانی ندارد. بر طبق این گزارش‌ها مصریان باستان مردمانی افسرده و مرگ اندیش بودند. به استناد همین گزارش‌ها در باورها و مراسم آئینی این مردمان دین گرای آثاری است که با رازهای فرجام جهان پیوند می‌یابد؛ و سرانجام آن که مصریان باستان برخی از حیوانات را نیایش می‌کردند. دو برداشت آخر این گزارش‌ها با یکدیگر ناهمخوان و چنین می‌نماید که با آن که اساطیر مصر از نقش حیوانات بسیاری سرشار است دست کم نزد فرهیختگان و مردان دین نیایش حیوانات کاری نامعقول می‌نماید.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

مکتوب پیش رو می‌کوشد تا با بهره گیری از موازین علمی به سوالی که چند روز است به صورت جدی و تا حدی گسترده مطرح شده است پاسخ بگوید هر چند اصل پرسش بسیار قدیمی می‌باشد! سعی نویسنده با اقرار به کمی سرمایه‌ی علمی اینست که آموخته‌های خود از محضر بعضی از بزرگان دانش فقه و اصول و نیز یافته‌های خویش از آثار بزرگان فقها و علما را به میان آورد و فارغ از هر انگیزه یا اندیشه‌ی غیر علمی و با رعایت ادب و احترام پاسخ مسأله فوق را ارائه کند.

اما اصل سوال این است که آیا می‌توان وقت ظهور مبارک حضرت ولی عصر(عج) را تعیین نمود؟

مثلاً این‌طور بیان نمود که دیگر باید مردم را آماده‌ی ظهور نمود چون نزدیک است و یا این‌طور اظهار نظر  کرد که خدا شاهد است که دیگر ظهور نزدیک است و یا این‌گونه نوید داد که نسل ما به عنوان مثال عصر ظهور را درک خواهند نمود.

خواننده گرامی می‌داند که برای یافتن پاسخ به سوال فوق در وهله‌ی اول هیچ راهی جز رجوع به منابع دست اول اسلام وجود ندارد. یعنی عقل، قرآن مجید و احادیث رسول گرامی اسلام و اهل بیت مطهر ایشان (علیهم السلام). در مرحله بعد باید این منابع مورد جستجو قرار گیرند که آیا در این زمینه پاسخی دارند یا خیر؟

برای دیدن پاسخ این سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

رکز تحقیقات انگلیسی در گزارشی، با ارائه پیش بینی های خود از اوضاع سوریه در 2013، مدعی شد که افراد مسلح مخالف دولت در این سال پیشرفت محسوسی در غلبه بر نظام سوریه خواهند داشت.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1