پشت پرده "انتخابات آزاد" لو رفت
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام
نوری زاده: «انتخابات آزاد یعنی اینکه شورای نگهبان وجود نداشته باشد، التزام عملی به ولایت فقیه نباشد. نظارات بین المللی بر انتخابات وجود داشته باشد و اپوزیسیون بتواند به تمام معنی در انتخابات شرکت داشته باشند.»
نوشته کامل در ادامه مطلب...
به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یک شبکه تلویزیونی وابسته به آل‌سعود تروریست‌های سوریه را "نوادگان بنی‌ امیه" خواند و از آنها خواست که حرمین سیده زینب و سیده رقیه را تخریب کنند. افراد مسلح همچنین گردان‌های 'شمر' و 'یزد بن معاویه' را تشکیل دادند.

 

به گزارش جهان به نقل از آنا، شبکه تلویزیونی "صفا" وابسته به جریان وهابیت، خواستار تخریب حرمین شریفین حضرت زینب(س) و حضرت رقیه، بنت الحسین(ع) شد.

بقیه + تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری
در انتخابات پیشین ریاست جمهوری و در حالی که هنوز شش ماه تا برگزاری انتخابات باقی مانده بود برای نخستین بار کلیدواژه‌ای به نام «صیانت از آرا» از زبان امام جمعه موقت آن روز (هاشمی) بیان شد!
[-] اندازه متن [+]

بعد از ابداع کلید واژه "انتخاب آزاد" بعنوان رمز جدید فتنه از سوی هاشمی رفسنجانی و تکرار آن از سوی اصلاح طلبان و ضدانقلاب، بسیاری از چهره های مطرح کشور علیه این سخنان فتنه انگیزانه و خلاف امنیت ملی هاشمی و اصلاح طلبان واکنش نشان دادند تا اینکه علاوه بر انتقاد برخی بزرگان و نخبگان کشور، امروز این کلیدواژه در سخنان ولی امر مسلمین در دیدار با هزاران نفر از مردم قم نیز مورد نقد قرار گرفت.

 

تیرماه سال‌جاری بود که هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز به طرح موضوع انتخابات آزاد پرداخت و اظهار داشت: «برگزاری قانونی، شفاف و آزادانه همه مراحل انتخابات آینده ریاست جمهوری اعتماد و امید را بیش از پیش در عرصه عمومی، گروه‌ها و نیروهای وفادار به انقلاب و قانون اساسی جاری خواهد کرد. از این طریق می‌توان امیدوار بود تا دشمنان نظام اسلامی در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گردند!»



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع یادواره شهدا

  • مکان: ساری
  • زمان: ۱۳۹۱/۱۰/۱۷

رائفی پور ساری

برای دانلود سخنرانی به ادامه مطلب بروید....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
ابوالفضل قدیانی، از فتنه گران و اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی، با زیر سوال بردن 9 دی، روز حمایت مردم ایران از امام حسین(علیه السلام)، این روز را روز نکبت نامید!!!
[-] اندازه متن [+]

جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی محبوس در اوین، در نامه‌ای که روز شنبه، ۹ دی‌ماه، منتشر شد با اظهار این نظر که روز نهم دی بیانگر حقارت استبداد در ایران است پیشنهاد کرد که این روز به عنوان روز نکبت استبداد دینی نام‌گذاری شود.»

 

قدیانی روزی را روز نکبت می خواند که مردم ایران در این روز با خلق حماسه ای عظیم، در برابر فتنه گرانی ایستادند که روز عاشورای 88 به خیابان ها آمده و با پرتاب سنگ به سوی عزاداران حسینی، به کف زدن و رقصیدن در خیابان ها پرداخته و ضمن حرمت شکنی حتی مبادرت به برهنه کردن یکی از فرزندان این ملت نمودند. این فجایع عظیم، صبر مردم نجیب ایران در برابر فتنه گران را لبریز کرد و موجب شد تا مردم با حضوری حماسی در 9 دی، خواهان اعدام فتنه گران شوند؛ کسانی که به قصد براندازی جمهوری اسلامی، این فجایع را به بار آورده بودند.

  بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

آنچه در عاشورای 88 رخ داد، داستان دلچسب و جذابی نیست که بخواهیم برایش سالگرد بگیریم و ذکر خاطره کنیم اما قطعا بازخوانی آنچه بر خیابان‌های عزادار آن روز تهران گذشت، درس‌های بسیاری برای ما خواهد داشت. اینکه چگونه نفاق می‌تواند تا جایی پیش برود که حتی به پرچم سیاه عزای ارباب هم رحم نکند؛ تا جایی پیش برود که حرمت مجلس عزای سیدالشهدا(ع) را هم نگه ندارد و عزاداران را ضرب و شتم کند؛ تا جایی پیش برود که شعار مرگ بر مقدسات اسلامی سر دهد. عاشورای 88 یک روضه باز است؛ روضه‌ای که عیار مدعیان «یا لیتنا کنا معک» را مشخص کرد.

  برای دانلود کلیپ کامل اتفاقات عاشورای 88 به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
روز آنلاین: «٩ دى ٨٨ همان هزاران نفرى كه هميشه به صورت حرفه اى در نمازجمعه و ساير راه پيمايى ها شركت مى كنند بار ديگر دعوت مى شوند تا این بار عليه جنبش سبز و در ستايش رهبر جمهورى اسلامى شعار دهند.»
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

با سلام به تمام دوستان بازدید کننده ...

از مطالب دیگر و آرشیو هم بازدید کنید...

در این پست مباحث مذهبی و سیاسی خود را انجام دهید...

هر سوالی دارید نیز بپرسید...

اگر مطلب خاصی دارید برای انتشار در وب از طریق نظرات اقدام کنید...

نظرات و پیشنهادت و انتقادات خود را بفرمایید...

برای حمایت از وب ما روی تبلیغات های سایت"فقط" کلیک کنید ...


فروشگاه اینترنتی((کلیک کنید))

 




تاریخ: شنبه 25 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1