مرکز فرماندهی مشترک بی بی سی و صدای آمریکا لو رفت!
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

ه برکت حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی، شبکه های انگلیسی و آمریکایی "بی بی سی" و "صدای آمریکا" در اقدامی هماهنگ، مرکز فرماندهی مشترک خود را لو دادند.

[-] اندازه متن [+]

جام سیاسی: در پی شکست "شبکه های لس‌آنجلسی" در جذب مخاطب، این مرکز برای جبران و بازسازی این شکست با صرف هزینه های هنگفت، "شبکه های لندنی" همچون بی بی سی، من و تو، رها و ... را با شکل و محتوایی به ظاهر جدید به صحنه آورد.


این "شبکه های لندنی" با ارائه برنامه های متفاوت، متنوع و جذاب علاوه بر حفظ فاصله خود با شبکه های لس‌آنجلسی، سعی در ارائه چهره جدید برای جذب حداکثر مخاطب داشته تا خودشان را "تافته جدا بافته" معرفی کنند.


اما در پی عملکرد منفی و گاف های متعدد این رسانه های لندنی که منجر به سلب اعتماد و ریزش اندک مخاطبین آن‌ها شد، این شبکه‌ها برای جبران عدم همراهی و مشارکت مردم در برنامه‌هایشان، در سناریو جدید به پخش برنامه های از پیش ضبط شده به جای برنامه های زنده روی آورده‌اند.

 

همزمان با سومین سالگرد حماسه تاریخی مردم انقلابی ایران در 9 دی 1388 شبکه بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس، و شبکه صدای امریکا، وابسته به وزارت خارجه آمریکا، در اقدامی "هماهنگ" با پخش "برنامه ای واحد" سعی در به حاشیه راندن این حماسه بزرگ داشتند.


"ایمنی در محیط کار" سوژه ای بود که این شبکه‌ها از آن برای عملیات روانی خود در به حاشیه راندن سومین سالگرد حماسه 9 دی استفاده کردند.
اما از آن جایی که "ماه هیچ وقت پشت ابر پنهان نمی‌ماند" این بار نیز با گاف غیر حرفه ای شبکه دولتی بی بی سی و صدای آمریکا، دست مرکز "مدیریت واحد" عملیات روانی غرب علیه ایران رو شد.

داستان کامل ماجرا در ادامه مطلب...

به ادامه مطلب بروید....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

آنچه در عاشورای 88 رخ داد، داستان دلچسب و جذابی نیست که بخواهیم برایش سالگرد بگیریم و ذکر خاطره کنیم اما قطعا بازخوانی آنچه بر خیابان‌های عزادار آن روز تهران گذشت، درس‌های بسیاری برای ما خواهد داشت. اینکه چگونه نفاق می‌تواند تا جایی پیش برود که حتی به پرچم سیاه عزای ارباب هم رحم نکند؛ تا جایی پیش برود که حرمت مجلس عزای سیدالشهدا(ع) را هم نگه ندارد و عزاداران را ضرب و شتم کند؛ تا جایی پیش برود که شعار مرگ بر مقدسات اسلامی سر دهد. عاشورای 88 یک روضه باز است؛ روضه‌ای که عیار مدعیان «یا لیتنا کنا معک» را مشخص کرد.

  برای دانلود کلیپ کامل اتفاقات عاشورای 88 به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

جبهه صهیونیسم بین‌الملل، بنا بر یک تقسیم کار منسجم و با توجه به اهداف خود، اقدامات قابل ملاحظه‌ای را انجام می‌دهد.

 چندی است که اصطلاح صهیونیسم بین الملل وارد ادبیات کلامی، نوشتاری و خبری تحلیلگران و کارشناسان روابط بین الملل شده است. در کاربرد این اصطلاح مشاهده می شود که اگرچه مستقل از رژیم صهیونیستی است اما به نوعی آن را نیز شامل شده و جالب تر آنکه از واژه «جبهه» برای اشاره به بازیگران موجود در آن استفاده می شود. اما به راستی جبهه صهیونیسم بین الملل به چه معناست؟ چه ابعادی دارد؟ بازیگران آن چه کسانی هستند؟ و چه اهدافی را دنبال می کند؟ این نوشتار در پی آن است که به چیستی جبهه صهیونیسم بین الملل پرداخته و ابعاد، اهداف و مصادیق آن را مشخص کند.

برای آشنایی با صهیونیسم(نظام نوین جهانی) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

با سلام به تمام دوستان بازدید کننده ...

از مطالب دیگر و آرشیو هم بازدید کنید...

در این پست مباحث مذهبی و سیاسی خود را انجام دهید...

هر سوالی دارید نیز بپرسید...

اگر مطلب خاصی دارید برای انتشار در وب از طریق نظرات اقدام کنید...

نظرات و پیشنهادت و انتقادات خود را بفرمایید...

برای حمایت از وب ما روی تبلیغات های سایت"فقط" کلیک کنید ...


فروشگاه اینترنتی((کلیک کنید))

 




تاریخ: شنبه 25 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

وغی که هر چند سال یکبار رواج می‌یابد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است اما کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره گیری های برخی افراد از جهل مردم می دانند.

برای اطلاع کامل از نظرات کارشناسان مذهبی و علمی و ... به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:نظام نوین اسلامی,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سرزمین حجاز (عربستان کنونی) در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز،(2) درگیری های نظامی در سرزمین حجاز،(3) قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،(4) خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان(5) و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عج) از شهر مکه،(6) اشاره کرد.

سخن موعود در باب این مقاله در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
شبکه من وتو که همواره در برنامه های خود دم از حقوق خانواده و کودکان می زند در یکی از برنامه های خود این حقوق را به طور کامل نقض کرد
بقیه درادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 4500
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1