"حجاب" در شبکه من و تو "به زبان ساده"
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

 

 
 
کد خبر: 141203 نظرات : 8 تاریخ انتشار: 20/10/1391 ساعت :8:13 AM
 
"حجاب" در شبکه من و تو "به زبان ساده"
شبکه من و تو  همزمان با سالگرد "کشف حجاب رضاخان در ایران" با پخش مستندی به نام" حجاب به زبان ساده" تلاش کرد با طرح شبهاتی بی اساس پیرامون "حجاب" زنان ایرانی را با عقب گردی بیش از 50 سال به کشف "حجاب" سوق دهد.
[-] اندازه متن [+]

جام فرهنگی:
در سال‌های اخیر موج تخریب و هجمه‌ همه جانبه‌ مخالفان "حجاب" در رویکردی جدید با شیوه‌ "شبهه‌پراکنی" و "تفرقه افکنی" وارد میدان شده است. زیرا حیا و «حجاب» از بزرگ‌ترین موانع غلبه‌دشمن بر کشور اسلامی‌مان است. «میشل هولباگ» نویسنده‌ فرانسوی می‌گوید: «جنگ علیه اسلام‌گرایی با کشتن مسلمانان فایده‌ای ندارد، فقط با فاسد کردن آن‌ها می‌توان به این پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب، بر سر مسلمانان دامن‌های کوتاه فرو بریزید


در پروتکل‌های دانشوران صهیون نیز آمده است: «ما باید کاری کنیم که اخلاق در همه جا ویران شود تا راه سیطره‌ ما را بگشاید. برای نابود کردن «گوییم» (منظور همه‌ غیر‌یهودی‌ها) عشق به عیاشی و تجمل پرستی را در بین آن‌ها رواج می‌دهیم... ادبیاتی مستهجن رواج می‌دهیم تا بتوانیم در برابر برنامه‌های خودمان نوعی آرامش در مردم ایجاد کنیم.» دائره المعارف بریتانیا، ج2، ص82


شبکه "من و تو" ارگان رسمی دولت انگلیس، از جمله شبکه های رسانه ای دشمن است که با هدف اجرایی کردن نظریه " میشل هولباگ" و "پروتکل صهیونیستی" با هزینه دولت انگلیس راه اندازی شد.


این شبکه، همزمان با سالگرد "کشف حجاب رضاخان در ایران" با پخش مستندی به نام" حجاب به زبان ساده" تلاش کرد با طرح شبهاتی بی اساس پیرامون "حجاب" زنان ایرانی را با عقب گردی بیش از 50 سال به کشف "حجاب" سوق دهد.

 

 


در این مستند بدون توجه به آیاتی که صراحت روشنی بر ضروت پوشش حجاب دارد ادعا می شود: «دین اسلام به طور کلی حجاب را به عنوان یک "رعایت شخصی"[!] به زنان مسلمان توصیه کرده است. البته این توصیه برگرفته از قرآن نیست چون در قرآن اشاره ای صریح به رعایت حجاب کمتر یافت می شود و بیشتر توصیه هایی به مردان برای مراقبت از نگاه کردن به خانم ها وجود دارد. بیشتر مراجع و فقها تنها با استناد به برخی احادیث منتسب به پیامبر اسلام معتقدند که رعایت حجاب واجب است.»

 


در ادامه مجری "من و تو" با طرح این سوال که «الان آنچه که برای خیلی ها مسئله شده این است که "اگر یک زن مسلمان حجاب را رعایت نکند آیا از نظر اسلام کسی حق مجازات او را دارد"؟»، در قالب یک عالم و مجتهد دینی ظاهر شده و بدون ارائه سند و مدرکی صرفا مدعی می شود: «پاسخ به این سوال منفی است، از نظر اسلام مسلمانی که داشتن حجاب را رعایت نکند فقط در دنیای آخرت مجازات می شوند و در این دنیا فقط از جنبه معنوی از برخی نعمت های خداوند محروم خواهد شد[!] و هیچ مجازاتی برای او در دنیا در نظر گرفته نمی شود[!].»


"من و تو" در مغلطه ای آشکار افزود:"مثل مسلمانی که نماز نمی خواند با این تفاوت که نماز از فروع دین است و حجاب از فروع دین هم نیست"[!]
مجری "من و تو" همچنین مدعی شد: «کمتر مراجع معتبری یافت می شوند که اجبار به حجاب از سوی حکومت را تأیید کنند» البته وی هیچگونه توضیحی درباره مراجع معتبر شبکه "من و تو" نداد.

 

میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 4648
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1