خون هایی که با اشك هاي اوباما پاك نمي شود
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

قتل عام دانش آموزان مدرسه ابتدايي سندي هوك واقع در "نيوتان" در ايالت "كنتيكات" توسط يك جوان 20 ساله مسلح، بيانگر يك واقعيت تلخ، یعنی كوتاهي دولت ایالات متحده در تامين امنيت مردم است. بي شك تامين امنيت مردم از جمله دانش آموزان جزو وظايف اوليه دولتمردان هر كشوري است و باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا بايد پاسخگوي اهمال صورت گرفته در اين زمينه و خون هاي ريخته شده كودكان دانش آموز باشد.


واقعه اي كه در روز جمعه 24 آذر ماه 1391 /14 دسامبر 2012، ضارب با شليك دهها گلوله و پس از قتل عام 27 نفر كه 18 تن از آنها كودك بودند، در درگيري با نيروهاي پليس كشته شد.
به گزارش العالم؛ كشتار روز جمعه دانش آموزان ابتدايي در آمريكا اولين نوع از چنين كشتاري در اين كشور نيست و تكرار چنين امري با وجود دخالت هاي آمريكا در بسياري از كشورها از جمله در يمن ، افغانستان، پاكستان و ... به بهانه مبارزه با تروريسم، نشان مي دهد كه مردم آمريكا با سلسله حملات مرگبار در اين كشور مواجهه اند و دولت به جاي انجام وظيفه در خصوص تامين امنيت مردم كشورش، ماليات هاي مردم را خرج كشتار مردم بي گناه و غير نظامي در افغانستان و پاكستان براي به اصطلاح مبارزه با تروريسم مي كند.

 

میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 4644
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1