مهمترین کشتارها در مدارس آمریکا+عکس
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

حادثه مدرسه ابتدايي بث با 130 کشته و مجروح

اين حادثه مرگبارترين فاجعه کشتار در مدارس آمريکا نام گرفته است که طي آن 85 نفر مجروح و 45 نفر کشته شدند که بيشتر آن‌ها کودکان دبستاني بودند. اندرو کهو 56 ساله در ایالت میشیگان و در تاریخ 18 می 1927 مرتکب این جنایت وحشتناک می شود. او يک کشاورز محلي بود که خانه و مزرعه‌اش توسط بانک مصادره شده بود . وی 500 کيلوگرم مواد منفجره را در زير مدرسه جاسازي و منفجر کرد. او صبح روز حادثه ابتدا زنش را مي‌کشد و مزرعه‌اش را به آتش مي‌کشد و پس از انفجار مدرسه، وسيله نقليه‌اش را در حالي که خودش در آن نشسته بود منفجر مي‌کند.

 

قتل عام در دانشگاه پلي‌تکنيک ويرجينيا

این حادثه در دانشکده پلی تکنیک ایالت ویرجینیای آمریکا رخ داد و به عنوان «قتل عام ويرجينياتک» نام گرفته است طي آن 15 نفر مجروح و 32 نفر کشته شدند."چو سونگ هی "دانشجوي کره‌اي 19 ساله مقيم آمريکا که از 8 سالگي در اين کشور زندگي مي‌کرده، روز صبح 16 آوریل 2007 میلادی با دو کلت اتوماتيک وارد خوابگاه شد و پس از کشتن دو دانشجو به محيط دانشگاه رفت و 32 قرباني ديگر را قتل عام و سپس خودکشي کرد. وی قبل از حرکت به سمت دانشگاه برای کشتار تعدادی عکس و کلیپ ویدئویی و نوشته هایی را برای شبکه " NBC " ارسال کرد. بنا بر نظر کارشناسان وی دچار اختلالات روحی و روانی بوده است.


مدرسه ابتدایی سندی هوک

قاتل بیست ساله جنایت مدرسه "سندی هوک"

 

در روز 14 دسامبر سال 2012 میلادی یک جوان بیست ساله آمریکایی به مدرسه ابتدایی " سندی هوک " در شهر نیوتاون وارد شده و در حالی که با یک سلاح نیمه اتوماتیک و دو اسلحه کمری مسلح بود به شلیک به دانش آموزان پرداخت. " آدام لانزا " قاتل آمریکایی پس از کشتن مادر خود سلاح های وی را برداشته و به مدرسه وارد می شود. وی در چند کلاس وارد شده و بی مهابا به تیراندازی اقدام می کند. در جریان این تیراندازی 27 نفر شامل 20 کودک دانش آموز جان باختند. فرد ضارب نیز پس از کشتن این افراد با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داد.

 

میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:آمریکا,نا امنی,کشتن 20 دانش آموز,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 4645
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1