معاویه و یزید بی گناه! +فیلم
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

رای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

کارشناس برنامه ابتدا با تکرار تمجیدهایش از معاویه و بدون نام بردن از فجایعی که وی مرتکب شد، گفت: «نزد ما هیچ حدیث صحیحی وجود ندارد که در آن پیامبر(ص) معاویه و یزید را لعنت کرده باشد.» اما بلافاصله با معتبر خواندن احادیث کتاب «صحیح مسلم»، به ذکر حدیثی از این کتاب، در لعن پیامبر بر معاویه خواند.

 

وی گفت: پیامبر(ص)، عبدالله بن عباس را سه مرتبه فرستاد تا معاویه را نزد پیامبر بیاورد، اما ابن عباس هر سه بار بدون معاویه بازگشت و گفت: «معاویه دارد غذا می خورد.»

پیامبر(ص) فرمودند: لا أشبع الله بطنه «خدا شکمش را سیر نکند.»

 

کارشناس وهابی این شبکه، در سخنان عجیبی، با زیر سؤال بردن عصمت پیامبر مکرم اسلام(ص) سعی کرد این حدیث را توجیه کند.

وی گفت: پیامبر(ص)فرمودند: «خدایا من بشر هستم؛ پس هر یک از مسلمانان را که من نفرینش کردم یا بد و بیراهش گفتم، این را باعث پاکی و پاداش برایش قرار بده.»

  • منبع: جام نیوز

میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 4649
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1